Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ryder, Mike Toreno, een paar Ballas, een paar Triads leden, een een paar San Fierro Rifa leden?

Edit @ hieronder: Ah ja, ik verwisselde T-bone met Mike...

Bewerkt: door Hanneswasco
Geplaatst:
Ryder, Mike Toreno, een paar Ballas, een paar Triads leden, een een paar San Fierro Rifa leden?

Mike Toreno vliegt even langs maar is er dus wel, de rest is ook goed. Ik mis alleen nog 1 persoon

Geplaatst:

Mike Toreno vliegt even langs maar is er dus wel, de rest is ook goed. Ik mis alleen nog 1 persoon

+ Big Smoke

Geplaatst:
+ Cesar Vialpando + Carl Johnson :puh:

Niet helemaal, want ze zijn niet op de pier als de missie begint ;)

>>> Door _KoE_Mzungu: Dat stond niet in de vraag, maar mijn antwoord was als aanvulling op die van Preddy, was niet helemaal duidelijk denk ik :cab: . Maar die 2 lopen iig rond pier 69 in die missie en zo luidde de vraag. Heb mij berust in je oordeel. :7 <<<

+ T-Bone

Inderdaad, T-Bone miste nog, jij mag de volgende stellen.

Geplaatst: (bewerkt)

Welke winkel biedt twee (totaal verschillende) diensten aan, alleen omdat die twee diensten bijna hetzelfde geschreven worden?

Edit 1: Nee

Bewerkt: door Preddy
Geplaatst:

De Sex Shop in Las Venturas. Je kan namelijk naar dildo's kijken en Sex films hoesjes zien en die 2 dingen hebben met Sex te maken.

Geplaatst:

Nee dat is het niet, ze hebben inderdaad met seks te maken maar zijn niet totaal verschillend.

Misschien een tip, het laatste gedeelte in mijn vraag is ongeveer letterlijk uit het Engels vertaald.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...