Proximitus Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 Wie lopen er allemaal rond op Pier 69 bij de gelijknamige missie? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 (bewerkt) Ryder, Mike Toreno, een paar Ballas, een paar Triads leden, een een paar San Fierro Rifa leden? Edit @ hieronder: Ah ja, ik verwisselde T-bone met Mike... Bewerkt: 8 november 2007 door Hanneswasco Reageren
Proximitus Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Ryder, Mike Toreno, een paar Ballas, een paar Triads leden, een een paar San Fierro Rifa leden? Mike Toreno vliegt even langs maar is er dus wel, de rest is ook goed. Ik mis alleen nog 1 persoon Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 + Cesar Vialpando + Carl Johnson Reageren
pasgal Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Ryder, Mike Toreno, een paar Ballas, een paar Triads leden, een een paar San Fierro Rifa leden? Mike Toreno vliegt even langs maar is er dus wel, de rest is ook goed. Ik mis alleen nog 1 persoon + Big Smoke Reageren
Proximitus Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 + Cesar Vialpando + Carl Johnson Niet helemaal, want ze zijn niet op de pier als de missie begint >>> Door _KoE_Mzungu: Dat stond niet in de vraag, maar mijn antwoord was als aanvulling op die van Preddy, was niet helemaal duidelijk denk ik . Maar die 2 lopen iig rond pier 69 in die missie en zo luidde de vraag. Heb mij berust in je oordeel. <<< + T-Bone Inderdaad, T-Bone miste nog, jij mag de volgende stellen. Reageren
Preddy Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 (bewerkt) Welke winkel biedt twee (totaal verschillende) diensten aan, alleen omdat die twee diensten bijna hetzelfde geschreven worden? Edit 1: Nee Bewerkt: 8 november 2007 door Preddy Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 De Sex Shop in Las Venturas. Je kan namelijk naar dildo's kijken en Sex films hoesjes zien en die 2 dingen hebben met Sex te maken. Reageren
Preddy Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Nee dat is het niet, ze hebben inderdaad met seks te maken maar zijn niet totaal verschillend. Misschien een tip, het laatste gedeelte in mijn vraag is ongeveer letterlijk uit het Engels vertaald. Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Weddings & Weldings Reageren
Preddy Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Weddings & Weldings Gelukkig is er nog iemand. Volgende voor jou. Reageren
Proximitus Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Weddings en Weldings, heeft toch weinig met sex te maken? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Preddy had het over het antwoord van Blizzard. Dat heeft alletwee met seks te maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.