Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb al eeuwen geen singleplayer meer gespeeld en weet dus ook niet zo direct een vraag, dus ik geef mijn beurt door aan de eerste die dit leest :puh:

:bier: Nuke[NL]

Geplaatst:

Ik heb al eeuwen geen singleplayer meer gespeeld en weet dus ook niet zo direct een vraag, dus ik geef mijn beurt door aan de eerste die dit leest :puh:

:bier: Nuke[NL]

ik dus :puh: .

ehms ik heb een makkelijke welk wapen vind je in de achtertuin van ryder? (mag je in nederlands of in engels zeggen). foto mag ook ;:puh: .

ik speel nog niet lang sa dus ik heb ook nog niet al te moeilijke vragen :puh: .

Geplaatst: (bewerkt)

Waar is dit, dus graag met een kaartje gegeven. ^^

SAQuiz.png

Nogal een makkelijke vraag, maar ja.

Edit @ hieronder: kaartje? :puh:

Bewerkt: door Hanneswasco
Geplaatst:

Jullie zijn eigenlijk allebei juist, maar ik wou toch een kaartje. Maar ik laat MartyCeha toch de volgende vraag stellen. ^_^

Geplaatst:

Ik kan helaas geen genoegen nemen mat 'ga maar door'. Dan kan je dat bij alles wel zeggen. Ik wil precies weten welke categoriën je kan installeren, en welke onderdelen per categorie.

Geplaatst:

• Colors -> Car Color 1
  • Nitro -> 2x Nitrous, 5x Nitrous, 10x Nitrous
  • Car Stereo -> Bass Boost
  • Hydraulics -> Hydraulics
  • Exhausts -> Twin Exhaust, Upswept Exhaust
  • Hood -> Champ Scoop
  • Lights -> Square Fog Lamp
  • Roof -> Roof Scoop
  • Side Skirts -> Side Skirt
  • Spoilers -> Drag Spoiler, Fury Spoiler, Win Spoiler
  • Vents -> Oval Hood Vent, Square Hood Vent
  • Wheels -> Access, Ahab, Atomic, Grove, Import, Mega, Off Road Wheel, Twist, Virtual, Wires (Allemaal gewoon :))

Geplaatst:

Hanneswasco heeft het goed :dans: Al zijn het niet alle velgen (die van Wheels Arch Angels niet hè), maar dat was niet de vraag, en ik ga niet lastig doen. Volgende voor Hanneswasco :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...