Nuke[NL] Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Ik heb al eeuwen geen singleplayer meer gespeeld en weet dus ook niet zo direct een vraag, dus ik geef mijn beurt door aan de eerste die dit leest Nuke[NL] Reageren
vice Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Ik heb al eeuwen geen singleplayer meer gespeeld en weet dus ook niet zo direct een vraag, dus ik geef mijn beurt door aan de eerste die dit leest Nuke[NL] ik dus . ehms ik heb een makkelijke welk wapen vind je in de achtertuin van ryder? (mag je in nederlands of in engels zeggen). foto mag ook ; . ik speel nog niet lang sa dus ik heb ook nog niet al te moeilijke vragen . Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Pfff een colt 45 of zo? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Een schop? Of Shovel in het Engels? Reageren
vice Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Geplaatst: 16 november 2007 Een schop? Of Shovel in het Engels? Juist er staat een schop achterin. Jij mag de volgende vraag stellen . Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Geplaatst: 16 november 2007 (bewerkt) Waar is dit, dus graag met een kaartje gegeven. ^^ Nogal een makkelijke vraag, maar ja. Edit @ hieronder: kaartje? Bewerkt: 17 november 2007 door Hanneswasco Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Jullie zijn eigenlijk allebei juist, maar ik wou toch een kaartje. Maar ik laat MartyCeha toch de volgende vraag stellen. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Wat kun je in de Transfender allemaal veranderen aan de Intruder? (zonder mods, cheats of trainers) Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Alles wat mogelijk is eigenlijk velgen spoilers kleur zij-skirt en ga maar door Reageren
MartyCeha Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Ik kan helaas geen genoegen nemen mat 'ga maar door'. Dan kan je dat bij alles wel zeggen. Ik wil precies weten welke categoriën je kan installeren, en welke onderdelen per categorie. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Colors -> Car Color 1 Nitro -> 2x Nitrous, 5x Nitrous, 10x Nitrous Car Stereo -> Bass Boost Hydraulics -> Hydraulics Exhausts -> Twin Exhaust, Upswept Exhaust Hood -> Champ Scoop Lights -> Square Fog Lamp Roof -> Roof Scoop Side Skirts -> Side Skirt Spoilers -> Drag Spoiler, Fury Spoiler, Win Spoiler Vents -> Oval Hood Vent, Square Hood Vent Wheels -> Access, Ahab, Atomic, Grove, Import, Mega, Off Road Wheel, Twist, Virtual, Wires (Allemaal gewoon ) Reageren
MartyCeha Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Hanneswasco heeft het goed Al zijn het niet alle velgen (die van Wheels Arch Angels niet hè), maar dat was niet de vraag, en ik ga niet lastig doen. Volgende voor Hanneswasco Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Waar kan je dit vinden, screen aub? ^^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.