Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Als echt niemand het weet dan zeg ik het maar. :(

Het stond op een Yankee.

saquizyt4.png

En aangezien ik nu geen zin heb om weer een vraag te verzinnen, mag de volgende die hier komt het doen. ;)

Geplaatst:

Ik wist het wel maar was te lui om een screen te plaatsen :puh: En toen was ik het vergeten.

Kun je meer dan 50 Horseshoes verzameld hebben (met cheats/trainers, geen mods)? Best een makkelijke :)

Geplaatst:
Ik wist het wel maar was te lui om een screen te plaatsen :puh: En toen was ik het vergeten.

Kun je meer dan 50 Horseshoes verzameld hebben (met cheats/trainers, geen mods)? Best een makkelijke :)

Als je met een trainer een functie hebt dat je alle horseshoes hebt, en je doet die. Dan heb je er wel 50, maar liggen ze nog op hun plaats. Als je er dan weer een opraapt zal er 51 of 50 horseshoes komen te staan? :)

Geplaatst: (bewerkt)

Natuurlijk kan je dat, door ze gewoon te verzamelen, daar heb je geen cheats/mods of trainers voor nodig.

Je kan natuurlijk altijd de cheat gebruiken voor de Jetpack en eigenlijk kan je gewoon alle cheats gebruiken! Maar deze zijn natuurlijk niet noodzakelijk. :puh:

Oei sorry, vraag verkeerd begrepen. :(

Bewerkt: door Hanneswasco
Geplaatst:
Als je met een trainer een functie hebt dat je alle horseshoes hebt, en je doet die. Dan heb je er wel 50, maar liggen ze nog op hun plaats. Als je er dan weer een opraapt zal er 51 of 50 horseshoes komen te staan? :)

..::GhostRider::.. is de volgende die een vraag stelt :D

Geplaatst:

Door in de PS2 versie (Xbox misschien ook) de 2 player missies te starten, en dan player 2 CJ laten onthoofden met een katana/(sawn off/combat) shotgun, AK-47, M4, Sniper of Minigun :D Dan is de 'mission failed' en dan wordt je in singleplayer op straat gespawned zonder hoofd, en het bloed blijft eruit komen :puh:

Geplaatst:
Door in de PS2 versie (Xbox misschien ook) de 2 player missies te starten, en dan player 2 CJ laten onthoofden met een katana/(sawn off/combat) shotgun, AK-47, M4, Sniper of Minigun :D Dan is de 'mission failed' en dan wordt je in singleplayer op straat gespawned zonder hoofd, en het bloed blijft eruit komen :puh:

Dat is goed, ik ben niet zo goed in vragen stellen :D

Deze glitch is me net nog gebeurd bij mijn vriend :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Je kunt de barrières met een kleine ingrijp in de bestanden makkelijk weghalen, maar dat is dus modden en niet er doorheen rammen.

Voor zover ik weet kun je er niet doorheen rammen

(Ik ken zo tenminste geen glitch dat het wel mogelijk is, misschienis die er wel, anders zou je t zo niet vragen, fso :?:bonk: )

Edit: tsja zo vaak kijk ik daar ook weer niet ;) Iemand anders dan?

Bewerkt: door K.O.
Geplaatst:

Er is wel zo'n glitch. En het is ook niet echt 'rammen' maar eerder gewoon erdoorheen gaan. Ik heb deze glitch verschillende malen in het SA forum ter sprake gebracht :)

Geplaatst:

Je komt gewoon met zo'n gigantische snelheid aanzetten dat de barrier nog niet geladen is als je er aankomt.

Wel rammen dus eigenlijk.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...