Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Alledrie fout :clown: Het heeft wel wat met een trein te maken, maar je zal echt niet door de barrières in LS komen met een trein. Daar rem je automatisch af.

Achteruit of snel rijden is niet het goede antwoord. Je kan er op iedere snelheid die je wil doorheen rijden.

Ik heb nu echt veel voorgezegt nu moeten jullie het weten.

@hieronder: Nope...

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:

Aangezien er maar weinig mensen op de hoogte zijn van het feit waar de barrieres staan op het moment dat men nog missies moet doen in LS zal ik maar het antwoord geven. Eigenlijk zijn er twee mogelijkheden.

1) Tijdens de intro de 'Jetpack' cheat invoeren, hierdoor zijn er uberhaupt geen barrieres en zijn er veel gebouwen al toegankelijk, zoals alle winkels.

2) Er staan alleen barrieres rond Red County, neem in Whetstone de trein, dan kan je met de trein door de barrieres tussen SF en LV.

Helaas heb ik nog geen vraag klaar liggen, mits mijn antwoord goed is.

Geplaatst:
2) Er staan alleen barrieres rond Red County, neem in Whetstone de trein, dan kan je met de trein door de barrieres tussen SF en LV.
Die 2e van KoE wilde ik horen :D Volgende voor KoE_Mzungu :D
Geplaatst:

Hoeveel én welke 'pick-up' items (wapens en dergelijke) zijn door een foutje van RockStar zo geplaatst in het spel dat ze in de Blue Hell zijn en dus onbereikbaar?

Geplaatst: (bewerkt)

Er zijn er meer, en Shamal moet ik even nakijken, SA werkt niet... Dadelijk edit ik met het antwoord.

Edit: Het wordt misschien morgen.

Edit2: @Hieronder: Ook maar nakijken..

Bewerkt: door Donald F. Duck
Geplaatst:

Volgens mij alleen de Adromana en De AT-400 niet. Ik heb zelf namelijk een Shamal erin staan en de Beagle is duidelijk nog kleiner.

Geplaatst:

Ik voeg daar nog de Nevada aan toe. Ik kreeg hem niet niet erdoorheen met de vleugels. Met een beetje wringen lukt het wel, maar hij is dan wel beschadigt (hij rookt dan).

Geplaatst:
AT-400

en

Shamal

AT-400: Past niet

Shamal: Past

En Beagle!

Beagle: Past

Volgens mij alleen de Adromana en De AT-400 niet. Ik heb zelf namelijk een Shamal erin staan en de Beagle is duidelijk nog kleiner.

Andromada: Past niet

AT-400: Past niet

Ik voeg daar nog de Nevada aan toe. Ik kreeg hem niet niet erdoorheen met de vleugels. Met een beetje wringen lukt het wel, maar hij is dan wel beschadigt (hij rookt dan).

Nevada: Past niet

Ik heb nagekeken, en alleen de AT-400, Nevada en Andromada passen niet. Bassiej™ had ze bijna, en MartyCeha zei dat hij de Nevada toevoegde. dus hij bedoelt ze alle drie. Aan MartyCeha de beurt dus.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...