Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

- Pulaski wordt door Nice Guy Eddie van die film ingesproken.

- De game van RD is door dezelfde mensen niet geaccepteerd om er een leeftijdsgrens aan te geven.

Geplaatst:

De voice-actor van Eddie Pulaski heeft ook zijn stem in Reservoir Dogs ingesproken. ( Hij heet daar ook Eddie )

De leeftijdsgrens werd inderdaad neit geaccepteerd

In de bioscoop van Los Santos staat er op een bord 'Reservoir Dregs' dat is dus een verwijzing naar de film Reservoir Dogs. :D

Geplaatst:

Oke hier komt ie dan, een makkelijke.

Welke voertuigen komen er allemaal te pas in de missie Braking the Bank at Caligula's?

Geplaatst:

Inderdaad is die wel redelijk makkelijk.

Wat ik me nog kan herinneren is de HPV1000, de Forklift, de Securicar, en de Police Maverick?

Geplaatst:
Inderdaad is die wel redelijk makkelijk.

Wat ik me nog kan herinneren is de HPV1000, de Forklift, de Securicar, en de Police Maverick?

Lol, inderdaad.. Jij mag de volgende vraag stellen..

Geplaatst:

Nadat ik Hanneswasco herinnerde dat ze hier nog antwoord moest geven, stuurde ze me deze PB terug:

Oh ja, bedankt.

Maar jij mag de volgende vraag stellen.

Je hebt men toestemming, want ik heb toch geen inspiratie. :)

Dus bij deze ga ik een nieuwe vraag stellen, waar ik eerlijk gezegd helemaal niet goed in ben :7.

Wie belt/roept geen politie volgens CJ? Dit zegt hij in een missie die zich in San Fierro afspeelt.

Misschien is deze vraag wat moeilijk, maar volgens mij is hij te doen.

Geplaatst:
Volgens mij is dat T-Bone Mendez

Nee dat is fout, ik zal een kleine tip geven, het is niet een persoon zijn naam, dus niet Ryder, Big Smoke...

Geplaatst:

CJ zelf.

In de missie '555 We Tip' beveelt Tenpenny CJ om drugs in de koffer van de DA te doen, en daarna de drugspolitie te bellen. CJ protesteert dan dat een echte homie/gangster geen flikken belt.

Geplaatst:
CJ zelf.

In de missie '555 We Tip' beveelt Tenpenny CJ om drugs in de koffer van de DA te doen, en daarna de drugspolitie te bellen. CJ protesteert dan dat een echte homie/gangster geen flikken belt.

Dit is inderdaad juist, volgende vraag is voor jou!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...