MartyCeha Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 Ok... Noem alle dingen in SA die met de film Reservoir Dogs te maken hebben. Reageren
habbogozer Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 - Pulaski wordt door Nice Guy Eddie van die film ingesproken. - De game van RD is door dezelfde mensen niet geaccepteerd om er een leeftijdsgrens aan te geven. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Nog 1 (Hint: bioscoop-los santos) Reageren
Jay; Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 De voice-actor van Eddie Pulaski heeft ook zijn stem in Reservoir Dogs ingesproken. ( Hij heet daar ook Eddie ) De leeftijdsgrens werd inderdaad neit geaccepteerd In de bioscoop van Los Santos staat er op een bord 'Reservoir Dregs' dat is dus een verwijzing naar de film Reservoir Dogs. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 Correct! Volgende voor Jay; Reageren
Jay; Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 Oke hier komt ie dan, een makkelijke. Welke voertuigen komen er allemaal te pas in de missie Braking the Bank at Caligula's? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 Inderdaad is die wel redelijk makkelijk. Wat ik me nog kan herinneren is de HPV1000, de Forklift, de Securicar, en de Police Maverick? Reageren
Jay; Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 Inderdaad is die wel redelijk makkelijk.Wat ik me nog kan herinneren is de HPV1000, de Forklift, de Securicar, en de Police Maverick? Lol, inderdaad.. Jij mag de volgende vraag stellen.. Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Nadat ik Hanneswasco herinnerde dat ze hier nog antwoord moest geven, stuurde ze me deze PB terug: Oh ja, bedankt. Maar jij mag de volgende vraag stellen. Je hebt men toestemming, want ik heb toch geen inspiratie. ________________________________________________________ Dus bij deze ga ik een nieuwe vraag stellen, waar ik eerlijk gezegd helemaal niet goed in ben . Wie belt/roept geen politie volgens CJ? Dit zegt hij in een missie die zich in San Fierro afspeelt. Misschien is deze vraag wat moeilijk, maar volgens mij is hij te doen. Reageren
Feel Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Volgens mij is dat T-Bone Mendez Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Volgens mij is dat T-Bone Mendez Nee dat is fout, ik zal een kleine tip geven, het is niet een persoon zijn naam, dus niet Ryder, Big Smoke... Reageren
Grove4L Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 CJ zelf. In de missie '555 We Tip' beveelt Tenpenny CJ om drugs in de koffer van de DA te doen, en daarna de drugspolitie te bellen. CJ protesteert dan dat een echte homie/gangster geen flikken belt. Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 CJ zelf. In de missie '555 We Tip' beveelt Tenpenny CJ om drugs in de koffer van de DA te doen, en daarna de drugspolitie te bellen. CJ protesteert dan dat een echte homie/gangster geen flikken belt. Dit is inderdaad juist, volgende vraag is voor jou! Reageren
Grove4L Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 - Geef alle missies waar er een beest in voorkomt. - Geef me dan het beest dat het meest gebruikt wordt. Reageren
Mitch Johnson Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Volgens mij word er geen een beest gebruikt in GTA-SA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.