The Brasco Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Als degene die de vraag stelde anders ff de antwoorden kan geven, zo kan je blijven doorgaan Reageren
Forumrunner Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 (bewerkt) cj ballas vagos hernandez pulaski smoke ryder politie cesar pendleburry (of hoe hij ook heet) kunnen we deze vraag niet ''skippen''??? want deze is heel moeilijk Bewerkt: 13 januari 2008 door forumrunner Reageren
Grove4L Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Ik mis er nog altijd ééntje. Komaan mensen, geef de moed niet op! Reageren
Berrus Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 (bewerkt) Ik denk dat Woozie nog mist? Waarom weet ik niet. Ik zeg maar wat. Of die 2e man die je naar de eeuwige jachtvelden moet knallen in de missie Snail Trail Want alleen die journalist word steeds genoemd. wederom: ik zeg maar wat Bewerkt: 16 januari 2008 door Berrus Reageren
Silverbyte Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 We zijn inmiddels al weer 3 dagen verder, en nog is er geen goed antwoord. Ik stel voor dat we deze vraag skippen, want zoals blijkt is dit bijna niet te doen. Ik weet veel van GTA af, maar ik kan me niemand bedenken die nog niet is genoemd hoor. Reageren
Berrus Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 Anders heb ik wel een vraag, dan kan het spel in ieder geval verder.... Reageren
Grove4L Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 Niemand weet een antwoord op de vraag? Dan is het eigenlijk noch steeds mijn beurt. Het antwoord op de vraag was.... die ene Ballas member in Glen Park in de missie Doberman! Na de 3 waves te hebben doorstaan moet je deze namelijk vermoorden, en daarna zegt hij duidelijk -Tenpenny heeft me veraden!- Maar omdat ik niet meteen een vraag heb, mag de eerste die dit leest een vraag bedenken... Reageren
Adren4Line Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 Oke omdat niemand een vraag stelt stel ik er maar een. Waar in San Andreas vind je poppen van Tommy Vercetti? Reageren
.Timothy Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 Niet echt poppen, maar je ziet hem wel in Zero's RC Shop. Reageren
Adren4Line Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 Niet echt poppen, maar je ziet hem wel in Zero's RC Shop. Ja die bedoel ik, jij bent Reageren
.Timothy Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 'Explosief goedje wat je beter niet kunt eten' Succes! Reageren
Adren4Line Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 'Explosief goedje wat je beter niet kunt eten'Succes! De munitie uit een Barracks. Op de dozen staat do not eat Reageren
.Timothy Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Volgende keer moeilijkere Voor jou de volgende vraag! Reageren
Adren4Line Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Wat doet Johnny Sindacco om te voorkomen dat de Triads the Four Dragons oprichten? Reageren
MisterNelisss Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Wat doet Johnny Sindacco om te voorkomen dat de Triads the Four Dragons oprichten? Hij overvalt transporten van de Triads. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.