MartyCeha Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 (bewerkt) Tot huizen reken ik alles met een garage, en alles wat geen garage heeft en vrijstaand is. ICE BANANA je zat er in de buurt Bewerkt: 5 februari 2008 door MartyCeha Reageren
Ice Banana Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Alles met garage tot 4 - 8 auto's komt uit op : 635.000 Dollars Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Ik kom uit op $973.000 Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 (bewerkt) NOu een gokje, $805.000??? Unmountable Tijmen Bewerkt: 6 februari 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
kakevent gta Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 700.000 dollars is maar een gokje Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Als iedereen begint te gokken vind ik dit geen quiz meer, maar een loterijspel. Maarja, ik vind dit toch een moeilijk, onduidelijke vraag. Ik heb even wat opgezocht en gerekend, en ik kwam uit op $685 000? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Hij bedoelt dus de Huizen, Geen appartmenten?Dan kom ik uit op ongeveer 790.000 - 815.000 Dollars Ik heb het even nageteld, en het klopt wat ICE BANANA eerst zei Foutje bedankt Het is inderdaar 815. Next 4 ICE BANANA Reageren
Ice Banana Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Dankje Marty Hier komt 'ie: Beschrijf Fanny's bordeel ruimte. Meest complete beschrijving mag volgende vraag stellen Reageren
Jay; Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Je hebt 2 slaapkamers, 1 met vel roze behang de ander met paarse strepen. Ook is er een podium met zwarte stoelen. De tegels van het podium zijn zwart met wit. Ook is er een bar en badkamer. De badkamer heeft een donkergrijze en bruine vloer. De muur van deze badkamer is vel wit. Je kan overigens zeggen dat alle kamers erg vel van kleur zijn. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Je hebt 2 slaapkamers, 1 met vel roze behang de ander met paarse strepen. Ook is er een podium met zwarte stoelen. De tegels van het podium zijn zwart met wit. Ook is er een bar en badkamer. De badkamer heeft een donkergrijze en bruine vloer. De muur van deze badkamer is vel wit. Je kan overigens zeggen dat alle kamers erg vel van kleur zijn. Er leuke beschrijving; Maar wat is/was de bedoeling van de kamer oorsponkelijk? Dat mis ik nog; de activiteiten die erin werden gehouden Reageren
Big Boss Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Het Fanny Batter's Brothel is evenals de andere brothels niet gebruikt in het spel, en het is dan ook een raadsel waar dit interieur ooit voor bedoeld is. Het interieur is grotendeels ingericht, compleet met bar, zwart-wit betegeld striptease-podium, 2 slaapkamers (1 met paarse verticale strepen en 1 met roze behang) en een badkamer, alhoewel niet al het meubilair solid is. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Het Fanny Batter's Brothel is evenals de andere brothels niet gebruikt in het spel, en het is dan ook een raadsel waar dit interieur ooit voor bedoeld is. Het interieur is grotendeels ingericht, compleet met bar, zwart-wit betegeld striptease-podium, 2 slaapkamers (1 met paarse verticale strepen en 1 met roze behang) en een badkamer, alhoewel niet al het meubilair solid is. Godzijdank dat je kan Copy Pasten . Alwel, jouw beurt... Reageren
Big Boss Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Nou dank je Vraag: In welke straat in San Andreas bevindt zich de Burger Shot en wat zijn de openingsuren? Ik zou maar eens goed rondkijken. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Old Las Venturas Strip, en is altijd open. Dat is wat het werkelijk is. Maar er zal wel ergens iets kleins staan wat ik weer niet zie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.