Basssss Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 een hele moeilijke:in welke missie gaat Ryder dood? Moeilijk? Pier 69! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 een hele moeilijke:in welke missie gaat Ryder dood? Moeilijk? Pier 69! FOUT! _O_ Houd je muis eens op FOUT TOCH WEL GOED DUS[/font] Reageren
Basssss Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 een hele moeilijke:in welke missie gaat Ryder dood? Moeilijk? Pier 69! FOUT! _O_ Houd je muis eens op FOUT TOCH WEL GOED DUS[/font] Is het nu goed of fout? Sorry hoor, maar dit chinees begrijp ik niet. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 een hele moeilijke:in welke missie gaat Ryder dood? Moeilijk? Pier 69! FOUT! _O_ Houd je muis eens op FOUT TOCH WEL GOED DUS[/font] Is het nu goed of fout? Sorry hoor, maar dit chinees begrijp ik niet. GOED _O_ _O_ Reageren
Basssss Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 GOED _O_ _O_ Oke. In welke missie(s) zul je de Nevada zien? PS: Ik bedoel dus warneer hij speciaal voor de missie spawnt of tevoorschijn komt, dus niet als je in die bepaalde missie gewoon langs ééntje rijd die buiten de missie er ook staat. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 GOED _O_ _O_ Oke. In welke missie(s) zul je de Nevada zien? PS: Ik bedoel dus warneer hij speciaal voor de missie spawnt of tevoorschijn komt, dus niet als je in die bepaalde missie gewoon langs ééntje rijd die buiten de missie er ook staat. Dam 'n blast? Reageren
Basssss Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 GOED _O_ _O_ Oke. In welke missie(s) zul je de Nevada zien? PS: Ik bedoel dus warneer hij speciaal voor de missie spawnt of tevoorschijn komt, dus niet als je in die bepaalde missie gewoon langs ééntje rijd die buiten de missie er ook staat. Dam 'n blast? Jep, jij bent. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 GOED _O_ _O_ Oke. In welke missie(s) zul je de Nevada zien? PS: Ik bedoel dus warneer hij speciaal voor de missie spawnt of tevoorschijn komt, dus niet als je in die bepaalde missie gewoon langs ééntje rijd die buiten de missie er ook staat. Dam 'n blast? Jep, jij bent. _O_ _O_ Was ook de makkelijkste die je kon doen. uhm... waardoor is Berkley de grootste vijand van Zero Reageren
Basssss Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 (bewerkt) uhm...waardoor is Berkley de grootste vijand van Zero Zero heeft een wedstrijd gewonnen en Berkley heeft toen gezworen wraak te nemen. Bewerkt: 20 augustus 2008 door Basssss Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 uhm...waardoor is Berkley de grootste vijand van Zero Zero heeft een wedstrijd gewonnen en Berkley heeft toen gezworen wraak te nemen. wat voor wedstrijd Reageren
Basssss Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 uhm...waardoor is Berkley de grootste vijand van Zero Zero heeft een wedstrijd gewonnen en Berkley heeft toen gezworen wraak te nemen. wat voor wedstrijd Natuurkundewedstrijd? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 uhm...waardoor is Berkley de grootste vijand van Zero Zero heeft een wedstrijd gewonnen en Berkley heeft toen gezworen wraak te nemen. wat voor wedstrijd Natuurkundewedstrijd? ik reken het goed hoor Reageren
cj101 Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 (bewerkt) Ik was er nooit opgekomen , ik dacht wetenschap. Bewerkt: 20 augustus 2008 door cj101 Reageren
Crypteq Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Ik was er nooit opgekomen , ik dacht wetenschap. best wel makkelijk te vinden: Klik Reageren
Basssss Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Nieuwe: Hoeveel collectables zijn er in totaal? (Probeer zonder WikiGTA!) (USJ's niet meegetelt!) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.