MegaPilot Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Nieuwe:Hoeveel collectables zijn er in totaal? (Probeer zonder WikiGTA!) (USJ's niet meegetelt!) 250!!!! Reageren
Basssss Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Nieuwe:Hoeveel collectables zijn er in totaal? (Probeer zonder WikiGTA!) (USJ's niet meegetelt!) 250!!!! Goed! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Nieuwe:Hoeveel collectables zijn er in totaal? (Probeer zonder WikiGTA!) (USJ's niet meegetelt!) 250!!!! Goed! Jeeeeej Next question: M'n favoriete auto is de Windsor... Hij heeft geen vindplaats, er zijn twee manieren om hem te verkrijgen: 1: Hem gewoon zien rijden en de bestuurder eruit gooien. 2: ....? Vul maar in MegaPilot. Reageren
Jay; Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 De carspawner gebruiken. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 (bewerkt) De carspawner gebruiken. Ow sorry, dat bedoelde ik niet, ik bedoel zonder mods, tools, of iets in die aard... Maar je zit er niet ver van... Het is een soort spawner, nu weet je het direct MegaPilot. Bewerkt: 15 september 2008 door MegaPilot Reageren
Jay; Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 (bewerkt) De carspawner gebruiken. Ow sorry, dat bedoelde ik niet, ik bedoel zonder mods, tools, of iets in die aard... Maar je zit er niet ver van... Het is een soort spawner, nu weet je het direct Via de Import-kraan, op woensdagen; voor $28.000. Bewerkt: 15 september 2008 door Jay; Reageren
MegaPilot Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 (bewerkt) De carspawner gebruiken. Ow sorry, dat bedoelde ik niet, ik bedoel zonder mods, tools, of iets in die aard... Maar je zit er niet ver van... Het is een soort spawner, nu weet je het direct Via de Import-kraan, op woensdagen; voor $28.000. Correctomundo Volgende voor jou MegaPilot. Bewerkt: 15 september 2008 door MegaPilot Reageren
Jay; Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 "I can't believe I get to play music for a living, even if it is other people's." Waar hoor je deze uitspraak en van wie is die afkomstig? Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Zegt dat gekke mens dat Radio. X presenteert dat niet? Cya. Darkje. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 (bewerkt) Zegt dat gekke mens dat Radio. X presenteert dat niet?Cya. Darkje. Wie: een gek mens? Wie: Tommy smith zegt het! [after playing the song "Two Tickets to Paradise" by Eddie Money] Tommy Smith: Eddie's got two tickets to paradise, and I do too... In my pants. -------------------------------------------------------------------------------- Tommy Smith: I can't believe I get to play music for a living, even if it is other people's. -------------------------------------------------------------------------------- Tommy Smith: Hey, whatever happened to Love Fist? Waar: à la radio [goole is my best friend...] MegaPilot. Bewerkt: 16 september 2008 door MegaPilot Reageren
Jay; Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Een goed antwoord. Goed zo, jij bent! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 (bewerkt) Een goed antwoord. Goed zo, jij bent! Ik begin dit echt wel te mogen, deze quiz Volgende vraag Sorry dat het lang duurde, maar hier is iee Wat word er over de intercom(bij de politie) gezegd als je in een Hunter vliegt? Je schoot mensen omver ofzo... [Je krijgt dus een Wanted Level.] MegaPilot. Bewerkt: 16 september 2008 door MegaPilot Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 (bewerkt) Iets met een Apache Helicopter, ik ga zo even luisteren. bruin? man is moeilijk te horen. Bewerkt: 16 september 2008 door Dark_Zemy Reageren
MegaPilot Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 (bewerkt) Iets met een Apache Helicopter, ik ga zo even luisteren. Ik ga preciezer zijn, in verband met de kleur MegaPilot. @ Dark Zemy, niet bruin Tip: Het staat op het forum, de zoekfunctie is your best friend... Bewerkt: 17 september 2008 door MegaPilot Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Hmm... Ik ben niet zo goed in luisteren, maar ik hoorde dit: Subject last seen at Market... Tsssfff Subject last seen in a RED Helicopter. XD Rood? Cya. Ik hoop op een andwoord. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.