Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Noem alle gebieden waar in grote hoeveelheden die grote dennebomen groeien. Gebieden waar er maar een of twee staan hoef je niet te noemen. Het zijn er 4.

Geplaatst:
Noem alle gebieden waar in grote hoeveelheden die grote dennebomen groeien. Gebieden waar er maar een of twee staan hoef je niet te noemen. Het zijn er 4.

• Flint Country
  • Red Country
  • Whetstone
  • Tierra Robada

Ik gebruikte deze kaart.

Geplaatst: (bewerkt)

Andromada? Newschopper?

Oepsie al mijn 4e post hier vandaag :puh:

Bewerkt: door MartyCeha

De AT-400, hij spanwt er niet altijd! :)

MegaPilot.

[b]@ hieronder: Dat is niet waar, je moet zilver hebben om 'm te kunnnen bemachtigen. ;)

@ forumrunner: [/b]De Hydra heeft 4 spawnplaatsen...^_^

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

De Andromada is niet te bemachtigen om ermee te kunnen vliegen. uhm...

Ik dnek dat het de Stuntplane is. Omdat je eerst Gold moet hebben om het te kunnen krijgen.

Geplaatst:
De Andromada is niet te bemachtigen om ermee te kunnen vliegen. uhm...

Ik dnek dat het de Stuntplane is. Omdat je eerst Gold moet hebben om het te kunnen krijgen.

voor de stuntplane heb je maar zilver nodig

de hunter, daar heb je wél goud voor nodig

zelf denk ik de andromada en anders de hunter

Welk vliegtuig is het moeilijkst te bemachtigen?

Ik vind deze vraag sowieso niet kloppen als ik eerlijk moet zijn. Wat verstaan we onder 'het moeilijkst'? Bij de vliegschool zul je aardig je best moeten doen maar voor de News Chopper zul je ook wel moeite moeten doen op een bepaalde manier (airrace "Whirly Bird Waypoint"). Je kan dus niet per definitie zeggen dat een bepaald voertuig 'het moeilijkst' te bemachtigen is.

Bewerkt: door Jay;
Geplaatst:
Andromada? Newschopper?

Oepsie al mijn 4e post hier vandaag :puh:

Antwoord was de Andromada, want de Newschopper kan je in een race krijgen die je vaak kunt overdoen maar de Andromada is maar één keer te bemachtigen en dat is in Stowaway. Kijk zelf maar hoe.

Volgende is voor MartyCeha. :dans:

Geplaatst:

Noem de auto's en motoren. die standaard al een soort van paintjob hebben. Overheidsvoertuigen zoals ambulances en politiewagens tellen niet mee. Taxi's ook niet. Ook al het overig grut als grasmaaiers en bagagewagentjes tellen niet mee. Ook vliegtuigen en heli's niet. Alleen auto's en motoren.

Het lijkt een hele waslijst wat niet meetelt, maar dit voorkomt een hoop foute antwoorden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...