sniper rifle Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 wat is het hoogste bedrag wat je in een van de 4 catalina missies kan krijgen??noem missie en bedrag Small Town Bank met een bedrag van $10.000,=. helemaal goed jay, aan jou de volgende Reageren
Jay; Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 In welke stad van San Andreas kun je een prostituee vinden met een groen topje/hemdje? Reageren
Jay; Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Las Venturas. Goed zo, jij bent. Reageren
Basssss Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Las Venturas. Goed zo, jij bent. Wat is het Hanky Panky Point? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Het meest noordoostelijke puntje van Red County, net tenn noorden van Palomino Creek. Het is een populaire plek onder jonge stelletjes en vieze oude mannetjes Reageren
Basssss Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Het meest noordoostelijke puntje van Red County, net tenn noorden van Palomino Creek. Het is een populaire plek onder jonge stelletjes en vieze oude mannetjes Gekopieerd van WikiGTA? Nouja, jij bent. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Noem alle bouwwerken waarop een parachute te vinden is. Reageren
ballas_hater Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Caligula's Palace, The Strip 'The Big Ear' garver bridge Big Pointy Building gant bridge en dat ene gebouw in los santos downtown dat hoge gebeou zonder naam Reageren
Basssss Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Er mist er één, er ligt ook nog een parachute op The Emerald Isle. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 (bewerkt) Er mist er één, er ligt ook nog een parachute op The Emerald Isle. Je hebt gelijk. Volgende voor Basssss dus. @hieronder: als er ééntje mist, maakt dat nog geen juist antwoord. In dit geval moet ik toch één van de twee kiezen, en ik geef degene met de aanvulling de volgende beurt. Zo werkt het spel. Ik snap je standpunt wel, Vegeta, maargoed, dan komt er weer iemand die het weer anders vindt etc... het is trouwens toch maar een quiz op een forum, dus ik hecht er niet te veel waarde aan Bewerkt: 10 oktober 2008 door MartyCeha Reageren
Vegeta Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Jah maar ballas hater heeft de grootste gedeelte beantwoord dus eigenlijk vind ik dat hij de volgende vraag mag beantwoorden maar jij bent diegene die het mag goed rekenen ik geef alleen advies... Reageren
ballas_hater Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 ja vind ik ook go vegeta ik ben nu voor niks met mijn prive jet rondgevlogen door sanandreas(op wikigta ) Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Diegene met het correcte antwoord zal de volgende vraag mogen stellen, niet correcte of onvolledige antwoorden kunnen helaas niet goed gerekend worden. En dat de één wordt geholpen door het antwoord van een ander is dan jammer voor de 'ander', aangezien diegene ook in één keer een goed antwoord had kunnen geven. De volgende vraag is dus voor Basssss. Eventuele verdere discussie kan gevoerd worden via PB met mij. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.