Basssss Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Welke wapenlocaties zijn nog altijd onbereikbaar na de 100%? Voorbeeld: AK47, ligt onder de grond in de Mount Chiliad. (Is voorbeeld, klopt dus niet!) Reageren
Basssss Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 (bewerkt) Fout. Edit: Vergat eraan toe te voegen: Niet via mods/glitches/hacks ect! Bewerkt: 12 oktober 2008 door Basssss Reageren
Jochem285 Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Een M4 in de legerbasis in een huisje dat je niet inkann? Reageren
Basssss Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Een M4 in de legerbasis in een huisje dat je niet inkann? Nee, is gewoon bereikbaar, je krijgt alleen wel politie achter je aan. Tip: Al die vindplaatsen staan gewoon op WikiGTA. Reageren
Jochem285 Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Vibrator Kleine vibrator (zwart) Geen vindplaats. Vibrator Grote vibrator (wit) Geen vindplaats. Reageren
Basssss Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Vibrator Kleine vibrator (zwart)Geen vindplaats. Vibrator Grote vibrator (wit) Geen vindplaats. Sommige zijn wel één keer bereikbaar geweest. Maar de meeste nooit. Ik geef jullie ééntje om op weg te komen: Pistol, in het San Fiero Police Department. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 (bewerkt) Simpel antwoord. Elk wapen heeft een vaste vindplaats(uitzondering de Vibrators, maar die zijn beschikbaar door een cheat, en dan pak je de wapens af van die meisjes van het plezier), dus het antwoord op je vraag is: Geen. MP. @ Koe: Nu snap ik het. Bewerkt: 12 oktober 2008 door MegaPilot Reageren
Basssss Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Simpel antwoord. Elk wapen heeft een vaste vindplaats(uitzondering de Vibrators, maar die zijn beschikbaar door een cheat, en dan pak je die wapens af van die meisjes van het plezier), dus het antwoord op je vraag is: geen. MP. Hoe moeilijk is het? Sommige wapens zijn er wel, maar je kunt er niet bij! Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 De Knife in Downtown San Fierro. De Rifle in Foster Valley. De Minigun in Area 69 (alleen tijdens Black Project). De Combat Shotgun in Area 69. Pistol, Night Stick en Shotgun in het politiebureau van San Fierro (daar ligt ook nog een armor, maar dat is geen wapenlocatie ). Reageren
Basssss Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 De Knife in Downtown San Fierro. De Rifle in Foster Valley. De Minigun in Area 69 (alleen tijdens Black Project). De Combat Shotgun in Area 69. Pistol, Night Stick en Shotgun in het politiebureau van San Fierro (daar ligt ook nog een armor, maar dat is geen wapenlocatie ). Kijk, dat zocht ik! Maar ik mis er nog ééntje. PS: De jetpack is geen wapen, die zoek ik dus niet. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Kijk, dat zocht ik! Maar ik mis er nog ééntje. Nog 1? De paarse dildo van Millie Perkins verschijnt eenmalig als beloning, dus eenmaal opgepakt (met de Keycard) verschijnt die niet opnieuw, die ligt er dus niet meer .. tenzij je 'm niet hebt opgeraapt! Anders is het de brandblusser in het Sindacco Abbatoir, die is alleen te pakken in de missie The Meat Business, maar is daar altijd aanwezig. Reageren
Basssss Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Kijk, dat zocht ik! Maar ik mis er nog ééntje. Nog 1? De paarse dildo van Millie Perkins verschijnt eenmalig als beloning, dus eenmaal opgepakt (met de Keycard) verschijnt die niet opnieuw, die ligt er dus niet meer .. tenzij je 'm niet hebt opgeraapt! Anders is het de brandblusser in het Sindacco Abbatoir, die is alleen te pakken in de missie The Meat Business, maar is daar altijd aanwezig. Lol, die van dat Sindacco Abbatoir was ik vergeten. Er is er dus nóg één. (Hij staat gewoon op WikiGTA, maar niet bij de wapenvindplaatsen) Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Als dit goed is is dit wel tricky. De vuist is het enige 'wapen' wat geen locatie heeft en in dat geval behoren de 2 vibrators daar ook bij. Reageren
Basssss Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Als dit goed is is dit wel tricky. De vuist is het enige 'wapen' wat geen locatie heeft en in dat geval behoren de 2 vibrators daar ook bij. Maar het blijft fout. Morgen grote tip! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.