Nissan Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 De Knife in Downtown San Fierro. De Rifle in Foster Valley. De Minigun in Area 69 (alleen tijdens Black Project). De Combat Shotgun in Area 69. Pistol, Night Stick en Shotgun in het politiebureau van San Fierro (daar ligt ook nog een armor, maar dat is geen wapenlocatie ). Ho even! In versie 2 van San Andreas is de San Fierro Police Department wel bereikbaar vanaf de normale speelwereld. Dus die klopt niet helemaal. Reageren
Basssss Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 De Knife in Downtown San Fierro. De Rifle in Foster Valley. De Minigun in Area 69 (alleen tijdens Black Project). De Combat Shotgun in Area 69. Pistol, Night Stick en Shotgun in het politiebureau van San Fierro (daar ligt ook nog een armor, maar dat is geen wapenlocatie ). Ho even! In versie 2 van San Andreas is de San Fierro Police Department wel bereikbaar vanaf de normale speelwereld. Dus die klopt niet helemaal. Wat voor V2 heb jij dan? Want in mijn V2'tje is ie gewoon gesloten. De tip: Dat "wapen" ligt in een hidden interieur dat maar één keer in het spel te zien is. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Minigun bij Area 69? Reageren
Basssss Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Minigun bij Area 69? Al genoemd. Ik benadruk nog even "wapen". Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Er lag toch een AK47 in Saint Marks Bistro? Reageren
Basssss Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Er lag toch een AK47 in Saint Marks Bistro? Zover ik weet niet... :S Reageren
Nissan Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Er lag toch een AK47 in Saint Marks Bistro? Zover ik weet niet... :S Speciaal voor jou heb ik de missie Saint Marks Bistro nog eens gespeeld. Hij ligt er wel degelijk. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 (bewerkt) Maar hij bedoelt deze niet... Knife in de Andromada? in de missie:Stowaway + die al genoemd zijn Bewerkt: 15 oktober 2008 door Dark_Zemy Reageren
Basssss Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Maar hij bedoelt deze niet... Knife in de Andromada? in de missie:Stowaway + die al genoemd zijn Hij zal er wel bij horen, maar nog niet dat "wapen" dat ik zoek. Dat interieur waar het in ligt is trouwens alleen maar te zien in een cutscene. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 De Knife in Downtown San Fierro. De Rifle in Foster Valley. De Minigun in Area 69 (alleen tijdens Black Project). De Combat Shotgun in Area 69. Pistol, Night Stick en Shotgun in het politiebureau van San Fierro (daar ligt ook nog een armor, maar dat is geen wapenlocatie ).+ de brandblusser in de donut shop (Jim Sticky Rings), alleen te zien in de cutscene van de missie Burning Desire. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 De Knife in Downtown San Fierro. De Rifle in Foster Valley. De Minigun in Area 69 (alleen tijdens Black Project). De Combat Shotgun in Area 69. Pistol, Night Stick en Shotgun in het politiebureau van San Fierro (daar ligt ook nog een armor, maar dat is geen wapenlocatie ).+ de brandblusser in de donut shop (Jim Sticky Rings), alleen te zien in de cutscene van de missie Burning Desire. Maarja de brandblusser is niet echt een 'wapen' Reageren
Basssss Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 De Knife in Downtown San Fierro. De Rifle in Foster Valley. De Minigun in Area 69 (alleen tijdens Black Project). De Combat Shotgun in Area 69. Pistol, Night Stick en Shotgun in het politiebureau van San Fierro (daar ligt ook nog een armor, maar dat is geen wapenlocatie ).+ de brandblusser in de donut shop (Jim Sticky Rings), alleen te zien in de cutscene van de missie Burning Desire. Maarja de brandblusser is niet echt een 'wapen' Kijk die zocht ik, de beurt is aan de koe. @Zamg0d1: Waarom denk je dat ik zei "wapen"? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 Welk voertuig met welke kleur heeft de nummerplaat "J LOMAX" ? Dus: naam van het voertuig + kleur, als één van deze onderdelen ontbreken in een antwoord zal ik niet eens de moeite nemen om te reageren op dat antwoord. Voorbeeld: witte Feltzer (uiteraard is dit voorbeeld niet het correcte antwoord). Reageren
MegaPilot Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 *Vraag* Maar de nummerplaten zijn toch "Random"? Reageren
Basssss Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 *Vraag* Maar de nummerplaten zijn toch "Random"? Waarschijnlijk bedoeld ie één van die nummerborden die alleen op een bepaalde auto voorkomt, zoals het 'Grove4Live' nummerbord van Sweet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.