Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Roze Windsor?
Stel je nu een vraag of geef je het antwoord? Ik weet niet of je het gezien hebt maar er staat een vraagteken achter. :cab::bonk: .... Maar als het ook echt het antwoord is is het correct en kan je de volgende vraag stellen. Als het een vraag is zal je eerst mijn vraag moeten beantwoorden voordat je een vraag kan stellen. :puh:
Geplaatst: (bewerkt)

Het was het antwoord ja, alleen wist ik het niet zeker aangezien het nummerbord er op een WikiGTA plaatje anders uitziet.

A_Home_in_the_Hills8.jpg

>>> Door _KoE_Mzungu: Het antwoord is goed hoor. ^_^ Als je even je bericht aanpast kan je hier je vraag stellen.<<<

Waarvoor zouden de letters MC op de radar hebben gestaan?

Bewerkt: door Lance_Ryder_Wilson
Geplaatst:
Klein vraagje: Bedoel je met de rader je ingame map?

Op allebei staan toch dezelfde icoontjes dus wat boeit het :puh:

Geplaatst:
voor maccer of mc cain

:N

Tip: Je kunt zoeken wat je wil op de radar of map, maar MC zul je niet tegenkomen. Hij staat alleen in een bestand, en dan ga ik ervan uit de de titel van het icoontje de naam zou zijn. Trouwens, ik weet niet of het ook in versie 2 in een bestand staat.

Geplaatst: (bewerkt)
Tip: Je kunt zoeken wat je wil op de radar of map, maar MC zul je niet tegenkomen. Hij staat alleen in een bestand, en dan ga ik ervan uit de de titel van het icoontje de naam zou zijn. Trouwens, ik weet niet of het ook in versie 2 in een bestand staat.
Eigenlijk zonde dat je die hint er nu al bijgegeven hebt. Eindelijk eens een leuke vraag die volgens mij niet op WikiGTA te vinden is, vertel je precies hoe je het toch kunt vinden. :7 Nou ja in ieder geval mijn complimenten voor de vraag!

Het juiste antwoord is 'MC Strap'. Dit kun je vinden in hud.txd.

Edit @ Dark_Zemy hieronder: Hoezo? Wie zegt dat ik aan de beurt kom? Wie weet is dit wel helemaal fout. Ik wacht rustig op het woord van Lance_Ryder_Wilson... :7

Bewerkt: door K.O.
Geplaatst:

Nou, ik vind het niet eerlijk dat je vragen stelt die enkel op de PC-versie van SA te vinden zijn. Er zijn ook PS2 en Xbox -gamers.

Geplaatst:
Nou, ik vind het niet eerlijk dat je vragen stelt die enkel op de PC-versie van SA te vinden zijn. Er zijn ook PS2 en Xbox -gamers.

Mee eens, maarja, je kunt niet alles hebben in het leven. Mischien kom jij de volgende keer aan de beurt.

Geplaatst:
Eigenlijk zonde dat je die hint er nu al bijgegeven hebt. Eindelijk eens een leuke vraag die volgens mij niet op WikiGTA te vinden is, vertel je precies hoe je het toch kunt vinden. :7 Nou ja in ieder geval mijn complimenten voor de vraag!

Het juiste antwoord is 'MC Strap'. Dit kun je vinden in hud.txd.

Edit @ Dark_Zemy hieronder: Hoezo? Wie zegt dat ik aan de beurt kom? Wie weet is dit wel helemaal fout. Ik wacht rustig op het woord van Lance_Ryder_Wilson... :7

Misschien wel een te grote hint ja, ik was bang dat iedereen de radar af zou speuren... maar jouw antwoord is goed. :tu: Overigens had Dark_Zemy het tegen MegaPilot, maar ik ben het wel met Dark_Zemy eens.

Geplaatst:

Geen idee of er ooit zo'n vraag geweest is, maar het leek me wel een leuke:

Noem 6 missies die de uiteindelijke versie van SA niet hebben gehaald.

(Natuurlijk is dit ook weer een voordeel voor PC gamers, omdat deze in theorie de bestanden makkelijker kunnen doorspitten. Echter zul je voor deze 6 missies zo diep moeten zoeken, dat het effect verwaarloosbaar is. Dit is gewoon GTA kennis en geen opzoekertje.)

Geplaatst:

1. voor de V2 versie de Hot Coffee Minigame

1. Millie Perkins Huis
  2. Katie's huis
  3. Michelles huis
  4. Denise's huis
  5. Helena's huis
  6. Het Rural Police Department

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...