Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Bierbuikje: fout geantwoord!

Ik had het niet over interieurs, ik had het over missies. Bovendien voeg ik nu even toe dat ik het over storyline missies heb en niet over side missions of minigames.

Edit: ik denk dat de vraag trouwens wel erg lastig is. Dat heeft niks te maken met het aantal mensen dat gepost heeft, want daarvoor zit het er natuurlijk veel te dicht op, maar ik vermoed gewoon dat niemand deze vraag gemakkelijk kan beantwoorden zonder internet af te struinen. Over een bepaalde tijd zal ik de vraag dus lichtelijk aanpassen. (D.w.z.: het aantal gezochte missies verlagen.)

Bewerkt: door K.O.
Geplaatst:

Impounded, Tanked Up, Roadside Assistance, Parachute, The Truth Is Out There en All-Terrain Take Down. :Y

Impounded, Tanked Up, Roadside Assistance, Parachute, The Truth Is Out There en All-Terrain Take Down. :Y
Waarom heb ik een vaag vermoeden dat jij dit weet doordat je een bepaald topic op gtaforums.com hebt doorgelezen? :7 Nu is het alsnog een opzoekvraag geworden, terwijl dat eigenlijk niet mijn bedoeling was...

Nou in elk geval gefeliciteerd: het antwoord is helemaal goed. Je mag de volgende vraag stellen. :dans:

Edit: Ik bedoelde thegtaplace.com, sorry verkeerd gekeken. Toch dezelfde link gebruikt :7

@ Basssss: klik

Bewerkt: door K.O.
Geplaatst:
Waarom heb ik een vaag vermoeden dat jij dit weet doordat je een bepaald topic op gtaforums.com hebt doorgelezen? :7 Nu is het alsnog een opzoekvraag geworden, terwijl dat eigenlijk niet mijn bedoeling was...

Nou in elk geval gefeliciteerd: het antwoord is helemaal goed. Je mag de volgende vraag stellen. :dans:

Mag ik een link naar dat topic? Ik ben wel benieuwd naar die missies. :Y

Geplaatst:

Ik heb ze niet van GTAForums, waar zie je me voor aan! :-( Ik heb ze van thegtaplace, maar ik betwijfel of iemand al die dingen uit z'n kop kende. Ze staan ook in American.txt, maar daar mocht ik niet kijken aangezien dat oneerlijk is voor mensen met een console... alhoewel je alles wel op kan zoeken in bestanden, maar goed.

Wie in het spel gebruikt een energieke dans om een lid van de Cephalopoda klasse uit te beelden zonder tekst te gebruiken?

Geplaatst:
Ik heb ze niet van GTAForums, waar zie je me voor aan! :-( Ik heb ze van thegtaplace, maar ik betwijfel of iemand al die dingen uit z'n kop kende. Ze staan ook in American.txt, maar daar mocht ik niet kijken aangezien dat oneerlijk is voor mensen met een console... alhoewel je alles wel op kan zoeken in bestanden, maar goed.

Wie in het spel gebruikt een energieke dans om een lid van de Cephalopoda klasse uit te beelden zonder tekst te gebruiken?

The Truth? Is dat de waarheid?

Nee. Jullie zitten er allemaal mijlenver naast, je moet m'n vraag stapje voor stapje begrijpen.

CJ en OG Loc zijn ook fout, hieronder.

Bewerkt: door Lance_Ryder_Wilson

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...