Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Geef dan aub wat meer tips, want je zegt dan wel de hele tijd "stapje voor stapje oplossen" en als het antwoord steedts fout is, ben je toch geneigd om iets meer tips te geven.

Geplaatst:
Geef dan aub wat meer tips, want je zegt dan wel de hele tijd "stapje voor stapje oplossen" en als het antwoord steedts fout is, ben je toch geneigd om iets meer tips te geven.

Ik heb ook niet het idee dat iemand echt moeite doet om de vraag op te lossen.

Wie in het spel gebruikt een energieke dans om een lid van de Cephalopoda klasse uit te beelden zonder tekst te gebruiken?

Je kan dus een ander woord gebruiken voor alles. Wat bedoel ik met een energieke dans? Wat bedoel ik met een lid van de Cephalopoda klasse?

Geplaatst:

Ik heb Google.nl moeten gebruiken. Ik zocht op Cephalopoda en toen ik op Wikipedia uitkwam, was het een ander woord voor Inktvis. Dus dan is het antwoord een Inktvis, want die komen volgens mij ook in het spel voor. :)

Geplaatst: (bewerkt)

@Jesperkaj : Het is wie.

Ontopic :

Katie Zhan, The Truth, Maccer en Kent Paul zouden het misschien kunnen zijn.

Katie : Je zult haar in San Fierro aantreffen als ze rare bewegingen maakt, ze praat uiteraard niet.

The Truth : Je zal hem een keer op zijn kop staande aantreffen, en ook hij praat niet.

Maccer en K. Paul : Misschien omdat ze in een band zitten, deze twee lijken me weer de meest onwaarschijnlijke omdat ze wel praten.

EDIT : Misschien is het CJ, want als je aan het dansen bent maakt hij some al te rare bewegingen, vooral in het begin van de dans als er nog geen pijltjes langskomen. Kijk maar is goed naar het onderstaande filmpje :

Bewerkt: door forumrunner
Geplaatst:
@Jesperkaj : Het is wie.

Ontopic :

Katie Zhan, The Truth, Maccer en Kent Paul zouden het misschien kunnen zijn.

Katie : Je zult haar in San Fierro aantreffen als ze rare bewegingen maakt, ze praat uiteraard niet.

The Truth : Je zal hem een keer op zijn kop staande aantreffen, en ook hij praat niet.

Maccer en K. Paul : Misschien omdat ze in een band zitten, deze twee lijken me weer de meest onwaarschijnlijke omdat ze wel praten.

EDIT : Misschien is het CJ, want als je aan het dansen bent maakt hij some al te rare bewegingen, vooral in het begin van de dans als er nog geen pijltjes langskomen. Kijk maar is goed naar het onderstaande filmpje :

Kijk, jij denkt na. :klap: Maar ze zijn wel allemaal fout. De persoon die ik zoek komt niet zelf in het spel voor.

Moeilijk,

Geef eens wat meer tips.

Ik denk dat je in de buurt van de radiozenders moet zoeken.

Bewerkt: door forumrunner

Allemaal fout. De vraag was blijkbaar moeilijker dan ik had gedacht, maar je kan al een heel eind komen met de tips die je nu hebt.

Radio;

Inktvis;

Geen tekst.

Edit: 100 berichten trouwens. :D

Bewerkt: door Lance_Ryder_Wilson
Geplaatst:

geen tekst claude:P nee zeker

edit 333 reactie

edit is he een inktvis machine op een kermis:P (heb sa al zo lang neit meer gespeeld)

Geplaatst:

Claude is fout. En ik denk dat je een Octopus bedoelt, maar dat is ook fout. Ironisch genoeg komt dat antwoord wel het meest in de buurt tot nu toe, maar vergeet niet dat ik een persoon zoek.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...