Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
@Jesperkaj : Het is wie.

Ontopic :

Katie Zhan, The Truth, Maccer en Kent Paul zouden het misschien kunnen zijn.

Katie : Je zult haar in San Fierro aantreffen als ze rare bewegingen maakt, ze praat uiteraard niet.

The Truth : Je zal hem een keer op zijn kop staande aantreffen, en ook hij praat niet.

Maccer en K. Paul : Misschien omdat ze in een band zitten, deze twee lijken me weer de meest onwaarschijnlijke omdat ze wel praten.

EDIT : Misschien is het CJ, want als je aan het dansen bent maakt hij some al te rare bewegingen, vooral in het begin van de dans als er nog geen pijltjes langskomen. Kijk maar is goed naar het onderstaande filmpje :

Kijk, jij denkt na. :klap: Maar ze zijn wel allemaal fout. De persoon die ik zoek komt niet zelf in het spel voor.

Als het niet in het spel voor komt,

wat heeft het dan met San Andreas te maken?

Geplaatst:
Als het niet in het spel voor komt, wat heeft het dan met San Andreas te maken?
De gedaante van de persoon hoeft dan niet zelf in het spel voor te komen, maar de persoon kan nog wel genoemd worden in het spel. Eén van de gegeven tips was 'radio', dus dat zou al een beeld moeten geven van de richting waarin je moet proberen te zoeken.
Geplaatst:
Als het niet in het spel voor komt, wat heeft het dan met San Andreas te maken?
De gedaante van de persoon hoeft dan niet zelf in het spel voor te komen, maar de persoon kan nog wel genoemd worden in het spel. Eén van de gegeven tips was 'radio', dus dat zou al een beeld moeten geven van de richting waarin je moet proberen te zoeken.

Waarschijnlijk word er in een talkshow gezegt: "Sjaak doet aan Cephalopoda" ofzo. :{

Geplaatst:

Deze vraag is toch wel heel erg moeilijk,

ik vraag om een nieuwe Quizvraag, aangezien we hier

nooit achter gaan komen. (Denk ik).

>>> Door _KoE_Mzungu: In dit soort gevallen kan je beter contact opnemen met de vraagsteller via een PB, of je stuurt één van de moderators een PB. Maar het is in eerste instantie aan de vraagsteller zelf of hij hier verandering in wilt aanbrengen.<<<

Geplaatst:

Ik denk dat het nu wel lang genoeg heeft geduurd. Blijkbaar was de vraag toch te moeilijk, ondanks de tips.

Wie in het spel gebruikt een energieke dans om een lid van de Cephalopoda klasse uit te beelden zonder tekst te gebruiken?

De muziekstyle Jazz heeft een bijbetekenis "zeer energieke dans".

De inktvis behoort tot de klasse "Cephalopoda".

De "nautilus" is een inktvissoort.

Wie heeft in het spel een Jazz nummer genaamd "Nautilus" die geen tekst bevat?

>>> Door _KoE_Mzungu: Stel je vragen in het vervolg niet meer zo cryptisch, aan de ene kant hebben we op dit forum te maken met een gemiddelde leeftijd v/d leden van ergens rond de 14, 15, 16 jaar. Daarnaast gaat het in dit topic niet om intellect maar kennis m.b.t. GTA SA. ^_^ <<<

Geplaatst:
Ik denk dat het nu wel lang genoeg heeft geduurd. Blijkbaar was de vraag toch te moeilijk, ondanks de tips.

Wie in het spel gebruikt een energieke dans om een lid van de Cephalopoda klasse uit te beelden zonder tekst te gebruiken?

De muziekstyle Jazz heeft een bijbetekenis "zeer energieke dans".

De inktvis behoort tot de klasse "Cephalopoda".

De "nautilus" is een inktvissoort.

Wie heeft in het spel een Jazz nummer genaamd "Nautilus" die geen tekst bevat?

Bob James -_-

Geplaatst: (bewerkt)
>>> Door _KoE_Mzungu: Stel je vragen in het vervolg niet meer zo cryptisch, aan de ene kant hebben we op dit forum te maken met een gemiddelde leeftijd v/d leden van ergens rond de 14, 15, 16 jaar. Daarnaast gaat het in dit topic niet om intellect maar kennis m.b.t. GTA SA. ^_^ <<<

Daar zit wat in... ik denk dat ik het ook niet geraden had, tenzij er meteen "Nautilus" stond. Het spijt me. MartyCeha is.

Bewerkt: door Lance_Ryder_Wilson
Geplaatst:

Daar zit wat in... ik denk dat ik het ook niet geraden had, tenzij er meteen "Nautilus" stond. Het spijt me. MartyCeha is.

Na een lange tijd "een verstopping in de darmen" is het nu tijd voor wat doorstroming hehe :puh:

Dus een makkelijke vraag:

Noem de leden van de Loco Syndicate :)

Geplaatst: (bewerkt)
Goed :) Volgende voor Jay;

In 'The Introduction' zijn er drie Ballas bezig met iets wat de wet hun verbiedt. Wat doen deze drie gangmembers precies?

Bewerkt: door Jay;

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...