Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 (bewerkt) Het laatste zegt Sweet in je auto als je met je auto 'vliegt', en het eerste als de auto op de kop ligt. Bewerkt: 3 december 2008 door Lance_Ryder_Wilson Reageren
zezima0014 Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Ik dacht dat het The Truth is wanneer je met zijn 'moederbusje' van een schans of een berg gaat. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Ik dacht dat het The Truth is wanneer je met zijn 'moederbusje' van een schans of een berg gaat.Het is inderdaad The Truth als hij bij CJ in de auto zit (hoeft niet perse de Mothership te zijn) en jij een sprong maakt.Dit gaat overigens een stuk makkelijker in de missie Wear Flowers in Your Hair, want springen met de Mothership gaat niet zo makkelijk (= traag beesje). ... Goed, volgende vraag voor zezima0014. Reageren
zezima0014 Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Ok, mijn vraag is: In welke missie zie je Claude van GTA 3? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Dat is in de missie 'Farewell, my Love'. Reageren
zezima0014 Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Dat is in de missie 'Farewell, my Love'. Correct Volgende vraag voor jou, Jesperkaj! Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 (bewerkt) In het spel krijg je ook te maken met de Varrios Los Aztecas. Er worden een paar namen genoemd van sommige leden van de gang. De vraag: Wat zijn de namen van die personen? Ik wil ook weten in welke missie ze voor het eerst in voorkomen. Bewerkt: 5 december 2008 door Jesperkaj Reageren
Issie3222 Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 De gang-leden van Cesar zijn: Gal, Hazer en Sunny Dat is in de missie Los Desperados. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 De gang-leden van Cesar zijn: Gal, Hazer en SunnyDat is in de missie Los Desperados. Fout. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Gal, Hazer, Sunny (Los Desperados) José (Cesar Vialpando)? Reageren
GTAGangPlayer Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 (bewerkt) Ik hoorde alleen Hazer, Sunny, Gal (bijna vergeten) en Cesar (je ziet hem al eerder) ze komen inderdaad in de missie Los Desperados voor. \ Bewerkt: 22 december 2008 door GTAGangPlayer Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Gal, Hazer, Sunny (Los Desperados) José (Cesar Vialpando)? Je bent er eentje vergeten, waarschijnlijk ook de makkelijkste. Reageren
GTAGangPlayer Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 (bewerkt) Is de laatste misschien cj zijn zus Kendyl? ik hoor dat cesar aan het einde van de missie zegt dat ze erbij hoort als CJ oke zegt op de vraag Bewerkt: 22 december 2008 door GTAGangPlayer Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 (bewerkt) Cj's zus? Ben de naam ff vergeten dus: Gal, Hazer, Sunny (Los Desperados) José (Cesar Vialpando)? + Cj's zus. en Cesar Bewerkt: 22 december 2008 door Dark_Zemy Reageren
GTAGangPlayer Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 (bewerkt) Kendyl is de zus van CJ en dat klopt denk ik, dus GAL HAZER CESAR SUNNY JOSé en KENDYL Bewerkt: 22 december 2008 door GTAGangPlayer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.