Jorismartens Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Dat zijn er al twee, ik mis er nog steeds een paar. Oke.dat is dus een snackautomaat in de 27-4 en een sprunkautomaat buiten sommige cafes!! en nog een SNOEPautomaat in de 27-4. de snoepauto is hetzelfde als de snack Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Die andere die al genoemd zijn + er is een sprunk automaat bij de green bottle. Er is een sprunk automaat onder een safehouse, waar die deur van je buren ook zit dichtgeplakt met politie tape In het marineschip die bij het Fbi Gebouw ligt . Hier staat een snoep EN Sprunkautomaat. Reageren
Basssss Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Die andere die al genoemd zijn + er is een sprunk automaat bij de green bottle.Er is een sprunk automaat onder een safehouse, waar die deur van je buren ook zit dichtgeplakt met politie tape In het marineschip die bij het Fbi Gebouw ligt . Hier staat een snoep EN Sprunkautomaat. Maar die sprunkautomaten zijn allemaal hetzelfde. Ik bedoel hoeveel automaten met een ander uiterlijk! Reageren
Basssss Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Geef ook een locatie aan waar ie te vinden is, ik wil er namelijk soms wel eentje vergeten... Hoevaak moet ik dit nog citeren? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 Er schijnen er 4 te zijn; 4 verschillende. Schijnt. Ik heb er 3 gevonden, de Sprunk- en Snackautomaat die iedereen wel kent uit de 24-7. Dan is er nog een onafgewerkte zwarte in het interior van Ammu-Nation 5. Hopelijk heb ik iedereen op weg geholpen. Er schijnt dus nog een 4de te zijn, ik heb 'm nog niet gevonden. Dus een ieder die de laatste vind en de locatie kan noemen heeft de vraag beantwoord. Succes Reageren
Basssss Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 Je vergeet de tips die ik je had gegeven. De tips: "Precies dezelfde staat in je laatste Safehouse in GTA III" "San Fierro" Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 Ik neem aan dat je de rode automaat bij het pompstation in Battery Point in San Fierro bedoelt? Met vriendelijke groeten, NeoSyp Reageren
Basssss Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 (bewerkt) Ik neem aan dat je de rode automaat bij het pompstation in Battery Point in San Fierro bedoelt?Met vriendelijke groeten, NeoSyp Bah, dat was hem. Jouw beurt. Bewerkt: 30 januari 2009 door Basssss Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Oke, de volgende vraag: Welk sportevenement heeft veels te grote deuren..? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Ik denk dat je bedoeld Lowrider Meetings? Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Nee, zoek het letterlijk. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Nee, Cobra Martial Arts is het niet. Het is een veel groter gebouw. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Nee, Cobra Martial Arts is het niet. Het is een veel groter gebouw.Een van die stadion missies De 8 Track, de Dirtring, Kickstart of Blood Bowl. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.