Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Dat zijn er al twee, ik mis er nog steeds een paar. :Y
Oke.

dat is dus een snackautomaat in de 27-4 en een sprunkautomaat buiten sommige cafes!!

en nog een SNOEPautomaat in de 27-4. de snoepauto is hetzelfde als de snack :puh:

Geplaatst:

Die andere die al genoemd zijn + er is een sprunk automaat bij de green bottle.

Er is een sprunk automaat onder een safehouse, waar die deur van je buren ook zit dichtgeplakt met politie tape

In het marineschip die bij het Fbi Gebouw ligt . Hier staat een snoep EN Sprunkautomaat.

Geplaatst:
Die andere die al genoemd zijn + er is een sprunk automaat bij de green bottle.

Er is een sprunk automaat onder een safehouse, waar die deur van je buren ook zit dichtgeplakt met politie tape

In het marineschip die bij het Fbi Gebouw ligt . Hier staat een snoep EN Sprunkautomaat.

Maar die sprunkautomaten zijn allemaal hetzelfde. :7 Ik bedoel hoeveel automaten met een ander uiterlijk! :Y

Geplaatst:
Geef ook een locatie aan waar ie te vinden is, ik wil er namelijk soms wel eentje vergeten... :7
Hoevaak moet ik dit nog citeren? :7
  • 4 weken later...
Geplaatst:

Er schijnen er 4 te zijn; 4 verschillende. Schijnt. Ik heb er 3 gevonden, de Sprunk- en Snackautomaat die iedereen wel kent uit de 24-7. Dan is er nog een onafgewerkte zwarte in het interior van Ammu-Nation 5. Hopelijk heb ik iedereen op weg geholpen. Er schijnt dus nog een 4de te zijn, ik heb 'm nog niet gevonden. Dus een ieder die de laatste vind en de locatie kan noemen heeft de vraag beantwoord. Succes :7

Geplaatst:

Ik neem aan dat je de rode automaat bij het pompstation in Battery Point in San Fierro bedoelt?

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Geplaatst: (bewerkt)
Ik neem aan dat je de rode automaat bij het pompstation in Battery Point in San Fierro bedoelt?

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Bah, dat was hem. :-(

Jouw beurt.

Bewerkt: door Basssss
Geplaatst:
Nee, Cobra Martial Arts is het niet. Het is een veel groter gebouw.
Een van die stadion missies :) De 8 Track, de Dirtring, Kickstart of Blood Bowl.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...