vw53steven Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Geplaatst: 16 maart 2009 (bewerkt) Ambulance? Helaas niet goed Wat ik dus wil zeggen is dat bij die auto die ik in gedachte heb 2 deuren door elkaar heen zitten. Dus als CJ wilt instappen dan opent hij ook die 2 deuren tegelijk. Ze zitten als het ware door elkaar, over elkaar heen. Zo, ik denk dat dat wel duidelijk is Gr. Steven Bewerkt: 17 maart 2009 door vw53steven Reageren
vw53steven Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Een ELEGY? Nop, helaas niet goed Reageren
Basssss Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Oke, Mijn vraag is: welke auto heeft letterlijk 2 deuren IN elkaar zitten aan één kant?, dus dat er 2 deuren in elkaar zitten. Dat kan je bij die auto die ik in gedachte heb duidelijk zien (dat is ook eigenlijk een bug bij die auto) Gr. Steven Tip? Reageren
AntiGuy Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Een Walton. Omdat die toevallig in jouw avatar staat, kan ik het proberen, al zie ik er geen dubbele deur in. Reageren
vw53steven Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Geplaatst: 6 april 2009 Tip?Oke een tip, er is een vindplaats van die auto in het zuidwesten van sanandreasEen Walton. Omdat die toevallig in jouw avatar staat, kan ik het proberen, al zie ik er geen dubbele deur in.nee het is niet een walton, een walton is mijn lievelings auto vandaar dat ie in m'n avater te zien is Reageren
-JM Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Geplaatst: 6 april 2009 Uhm.. is het een Mesa misschien? Reageren
Basssss Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Geplaatst: 6 april 2009 Is het de Ghost Glendale? En wat bedoel je precies met zuid-west San Andreas? Is dat Flint Country ook? Of alleen Whetstone? Reageren
vw53steven Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Geplaatst: 8 april 2009 (bewerkt) Is het de Ghost Glendale? En wat bedoel je precies met zuid-west San Andreas? Is dat Flint Country ook? Of alleen Whetstone? Met het zuid-westen bedoel ik flint county en whetstone beetje rond de mountchiliad dus. En nee het is niet de Ghost Glendale en ook geen Mesa of Dinghy Bewerkt: 8 april 2009 door vw53steven Reageren
jorD1 Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Geplaatst: 8 april 2009 Een camper die op chillad (ik bedoel zo'n hippy busje geen journey)? Reageren
vw53steven Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Geplaatst: 8 april 2009 Een camper die op chillad (ik bedoel zo'n hippy busje geen journey)? Het is ook niet die spijlbus Reageren
Basssss Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Geplaatst: 8 april 2009 Een camper die op chillad (ik bedoel zo'n hippy busje geen journey)? Het is ook niet die spijlbus Nog een hint? Reageren
vw53steven Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 Een camper die op chillad (ik bedoel zo'n hippy busje geen journey)? Het is ook niet die spijlbus Nog een hint? Oke de laatste hint, anders verklap ik te veel. De auto heeft ronde koplampen. Hopelijk kunnen julie hier wat mee Reageren
Basssss Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 Oke de laatste hint, anders verklap ik te veel. De auto heeft ronde koplampen.Hopelijk kunnen julie hier wat mee Een (Ghost) Sadler? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.