Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Vehicle_540.jpg

Is het dit ding?

Een vincent.

Edit: Oei, al 3 posts hier vandaag, mag ik morgen pas weer verder. :(

Bewerkt: door jorD1
Geplaatst:
Een (Ghost) Sadler? :koffie:
Hou allemaal maar op met raden ^_^ het goede antwoord is gegeven door Basssss :tu:

Het is inderdaad de (Ghost) Sadler. Je ziet ook op de onderste foto dat er 2 deuren door elkaar heen zitten.

Jij bent nu aan de beurt :bier:

Gr. Steven :cya:

>>> Door _KoE_Mzungu: Hou je in het vervolg wel aan de feiten vw53steven. Dit voertuig is geen Ghost Sadler, die bestaat niet. Er is in GTA SA geen enkel voertuig met 'Ghost' in de naam, gebruik gewoon de in-game namen van de voertuigen. Helaas is het antwoord al goed gerekend, volgende vraag voor Basssss.<<<

post-98194-1239282650_thumb.jpg

post-98194-1239282663_thumb.jpg

• 2 weken later...
Geplaatst:
hee, Er wordt nu al een tijdje geen vraag meer bedacht, moeten we er niet is wat aan gaan doen?
Elke post in dit topic die geen vraag of antwoord bevat (m.b.t. de quiz) is per definitie off-topic; laat dit soort reacties dus achterwege. En in plaatst van te vragen of er wat aan gedaan kan worden kan je natuurlijk ook zelf actie ondernemen. Om te beginnen kan je diegene die een vraag moet stellen een PB sturen, het kan zijn dat hij/zij het één en ander is vergeten. Mocht er desondanks geen reactie terugkomen kan je vervolgens de moderator van dit subforum (ik dus) een PB sturen om het één en ander te overleggen. Daarnaast zijn we pas anderhalve week verder, geduld heb je ook al niet. :7

PS Aangezien twee andere reacties een reactie waren op bovenstaande post zijn die verwijderd.

Geplaatst:

Sorry dat het zo lang duurde, ik heb altijd hele goede vragen als ik niet aan de beurt ben. Maar zodra het mijn beurt is vergeet ik ze ter plekke. Ik heb de afgelopen dagen wat gezocht en vond een goede vraag. :koffie:

Hoe noemt Wu Zi Mu zijn eigen rang bij de Triads? Graag complete antwoord.

Geplaatst:

Woozie zegt het zelf als hij zich voor de tweede keer voorstelt aan CJ (deze keer officieel): "As Dai Dai Lo of the Triads, ..."

Dai Dai Lo

PS Ik zou eventueel het antwoord nóg completer kunnen maken, maar wilde bepaalde informatie daarvan gebruiken voor mijn vraag. ^_^

Geplaatst:
Woozie zegt het zelf als hij zich voor de tweede keer voorstelt aan CJ (deze keer officieel): "As Dai Dai Lo of the Triads, ..."

Dai Dai Lo

PS Ik zou eventueel het antwoord nóg completer kunnen maken, maar wilde bepaalde informatie daarvan gebruiken voor mijn vraag. ^_^

Ik wou eigelijk "Dai Dai Lo of the Triad en boss of the Mountain Cloud Boys" horen, maar omdat het grotendeels om Dai Dai Lo ging keur ik hem goed. :koffie:

Geplaatst:

woozie stelt CJ in de missie Ran fa li voor aan Shuk foo Ran fa li

hij lijd de red gecko tong in de west coast

Geplaatst: (bewerkt)

:tu: Volgende vraag voor vice infernusX.

Edit: vice infernusX zojuist een herinnering gestuurd via PB.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
  • 2 weken later...
Geplaatst:
:tu: Volgende vraag voor vice infernusX.

Edit: vice infernusX zojuist een herinnering gestuurd via PB.

sorry dat ik laat ben was de quiz vergeten en trouwens bedankt voor de pb _KoE_Mzungu :tu:

hier komt de nieuwe vraag: noem 3 villawijken van elke stad een

laterz Vice

Geplaatst:

Los Santos: Richman + Mulholland + Rodeo.

San Fierro: Calton Heights.

Las Venturas: Prickle Pine. :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...