cheetha Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 (bewerkt) Los santos richman,vinewood,mulholland San fiero calton heigts,juniperhill,palisades Las venturas prickle pine,redsands,blackfield Bewerkt: 5 mei 2009 door cheetha Reageren
vice infernusX Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Los Santos: Richman + Mulholland + Rodeo.San Fierro: Calton Heights. Las Venturas: Prickle Pine. dat is het goede antwoord superpilootpatrick volgende vraag voor jou laterz Vice Reageren
superpilootpatrick Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 (bewerkt) San Andreas' drie grote steden, Los Santos, San Fierro en Las Venturas, zijn afgeleid van echte steden, maar welke zijn dat? superpilootpatrick. Bewerkt: 8 mei 2009 door _KoE_Mzungu Tweede vraag verwijdert, beperk je tot één vraag. Daarbij was de tweede vraag veel te uitgebreid qua antwoorden; de overeenkomsten met de echte steden zijn veels te groot. Reageren
Basssss Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 (bewerkt) Los Angeles, San Fransisco en Las Vegas. Edit: Bah, koe heeft de vraag bewerkt. Bewerkt: 8 mei 2009 door _KoE_Mzungu Onnodige quote verwijdert. :7 Reageren
superpilootpatrick Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 Eigenlijk was de vraag eerst anders, maar omdat hij bewerkt is heb jij hem goed Basssss! De volgende is voor Basssss. superpilootpatrick. Reageren
Basssss Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 In welke missies kom je áltijd een Walton tegen? Dus niet een Walton die toevallig langs komt rijden, maar ééntje die specifiek voor die missie is geplaatst. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 (bewerkt) Voeg daar maar Body Harvest en Wu Zi Mu aan toe. Bewerkt: 13 mei 2009 door MartyCeha Reageren
MartyCeha Geplaatst: 14 mei 2009 Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 Normaal gesproken gaat het niet goed als je een voertuig op een ander voertuig zet en dan gaat rijden. Er zijn een paar missies waarin andere voertuigen met voertuigen vervoerd worden. Welke missies? Reageren
Basssss Geplaatst: 14 mei 2009 Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 Just Business en Cop Wheels. (Up, Up and Away eventueel ook?) Reageren
MartyCeha Geplaatst: 14 mei 2009 Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 Just Business en Cop Wheels. (Up, Up and Away eventueel ook?)Ik mis er nog één. Reageren
Basssss Geplaatst: 14 mei 2009 Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 Halfuur zitten zoeken, heb ik hem eindelijk. Green Goo. Er staat een tank op de trein in deze missie. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 15 mei 2009 Rapport Geplaatst: 15 mei 2009 Halfuur zitten zoeken, heb ik hem eindelijk. Green Goo. Er staat een tank op de trein in deze missie. Yay volgende voor Basssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss! (sorry kon het niet laten Reageren
Basssss Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 Jahoor, plaag me maar weer. Hoe kun je een CJ-kloon naast je hebben lopen? (Twee manieren) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.