Sanandreasjongen Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 1. een mod 2. Online spelen wel een saaie vraag. Er zijn 6 soorten klerenwinkels in San Andreas. Als je de missie "nines and aks" gedaan hebt,kan je in 3 verschillende klerenwinkels gaan. Binco,Sub Urban en Pro Laps. Na deze missie kan je nog niet direct in de 3 andere gaan. Wat je nu moet doen is: -De namen geven van de 3 andere klerenwinkels -Een : achter elke naam zetten en daarachter de naam zetten van de missie die je moet doen voordat je die klerenwinkel in kan gaan -En natuurlijk ook in de juiste volgorde. Je antwoord moet er dus zo uitzien: (naam van klerenwinkel):(naam van de missie die je moet doen voordat je die klerenwinkel in kan gaan) (naam van klerenwinkel):(naam van de missie die je moet doen voordat je die klerenwinkel in kan gaan) (naam van klerenwinkel):(naam van de missie die je moet doen voordat je die klerenwinkel in kan gaan) >>> Door _KoE_Mzungu: Het is niet aan jou om te bepalen of je het goede antwoord hebt gegeven, deze vraag is dus ongeldig.<<< Reageren
Basssss Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 1. Ik moet je antwoord eerst goedkeuren voordat je een nieuwe vraag mag stellen. 2. Het antwoord is niet eens goed. Reageren
flippie13 Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 (bewerkt) ZIP - are you going to san fierro Victim - Na het voltooien van de flightscool Didier sachs - Saint Mark's Bistro [/font] Maar heeft basssssssssssssssssssss[/font] bevestigd dat jouw vraag goed was? zo ja, negeer mijn vraag zo nee, dan mag je nog geen vraag stellen EDIT te laat, ik ga nooit meer naar wc als ik iets post :$ Bewerkt: 16 mei 2009 door flippie13 Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 (bewerkt) Jahoor, plaag me maar weer. Hoe kun je een CJ-kloon naast je hebben lopen? (Twee manieren) Laat ik dan maar weer even on-topic gaan: Manier 1: Tijdens de missie Management Issues ervoor zorgen dat de tijd op is, dan zit in de voorste auto een CJ-kloon. Eruit trekken, recruiteren met de cheat, en tadaa een tweede CJ! Manier 2: Tijdens de missie "End Of The Line" staat er eentje op je te schieten (geloof ik). Weer recruiteren met de cheat, en hij loopt weer naast je! Bewerkt: 17 mei 2009 door KillerZero86 Reageren
Basssss Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Manier 1 is goed, manier 2 had ik nog nooit van gehoord. Heb het nagecheckt maar kon niks vinden. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Geplaatst: 18 mei 2009 Ik heb dit topic verschoont m.b.t. de posts van de afgelopen dagen. Hierbij zijn wat posts en off-topic opmerkingen verwijderd. Laten we het verder weer gezellig houden, sowieso ook door gewoon te houden aan de regels van dit topic. Veel succes met het beantwoorden van de vraag van Basssss met vijf essen. Wow ik weet mij in te houden, 't was wel lastig. Reageren
flippie13 Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 Jahoor, plaag me maar weer. Hoe kun je een CJ-kloon naast je hebben lopen? (Twee manieren) Laat ik dan maar weer even on-topic gaan: Manier 1: Tijdens de missie Management Issues ervoor zorgen dat de tijd op is, dan zit in de voorste auto een CJ-kloon. Eruit trekken, recruiteren met de cheat, en tadaa een tweede CJ! Manier 2: Tijdens de missie "End Of The Line" staat er eentje op je te schieten (geloof ik). Weer recruiteren met de cheat, en hij loopt weer naast je! Ik heb even op youtube lopen zoeken, en vondt daar dit Dus die 2de manier is wss wel goed? (spoel door naar 1.40) En als dit topic dood ligt, stuur dan een PM naar de vragensteller, in dit geval basssss, en vraag of hij een nieuwe vraag wil stellen Reageren
Basssss Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 Ik heb de missie zelf gespeelt en bij mij stonden er gewoon twee Grove members... Als deze te moeilijk is en er een nieuwe moet komen, kun je het zeggen. Reageren
flippie13 Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 basssss, kan je misschien een hint geven? of een andere vraag verzinnen? deze is best wel moeilijk :$ Reageren
Basssss Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 Nieuwe dan, lekker simpel: Wat is het grootste voertuig uit het spel? Reageren
Damos Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 Tijdens een missie ligt er een persoon vast op je auto geplakt. Wie is dat en waar sterft hij aan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.