KillerZero86 Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Goedzo! Volgende vraag voor jou! Reageren
Bayside Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 (bewerkt) Ik kan even geen goede vraag verzinnen, iemand anders mag er eentje doen. >>> Door _KoE_Mzungu: Ik dacht dat ik hierover duidelijk ben geweest. <<< Bewerkt: 19 juli 2009 door Bayside Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Ik zal wel een vraag stellen: In welke missie sterft Johnny Sindacco? Reageren
Bayside Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 (bewerkt) zamdinges is op vakantie, ik stel wel een vraag.. Wie of wat ben ik? -Ik ben een safehouse -Ik ben erg handig als je CJ vet wilt mesten -Ik ben niet heel duur Voordat je antwoord geeft aub kijken of 't mogelijk is dat alle antwoorden kloppen (vergelijken met de hints).. EDIT: @Boostboy hieronder, fout. Het huis in Whetstone is best duur in vergelijking met de rest. Bewerkt: 24 juli 2009 door Bayside Reageren
Doggi Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 zamdinges is op vakantie, ik stel wel een vraag..Wie of wat ben ik? -Ik ben een safehouse -Ik ben erg handig als je CJ vet wilt mesten -Ik ben niet heel duur Voordat je antwoord geeft aub kijken of 't mogelijk is dat alle antwoorden kloppen (vergelijken met de hints).. hoooooooo ik zou het niet weten is misschien nog een tip Reageren
Doggi Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 zamdinges is op vakantie, ik stel wel een vraag..Wie of wat ben ik? -Ik ben een safehouse -Ik ben erg handig als je CJ vet wilt mesten -Ik ben niet heel duur Voordat je antwoord geeft aub kijken of 't mogelijk is dat alle antwoorden kloppen (vergelijken met de hints).. hoooooooo ik zou het niet weten is misschien nog een tip de boerderij in wetstone vroeger verden er varken vetgemest en ik vind het niet zo duur Reageren
westsiderules Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 jij bent een dorp! (je naam) Reageren
Doggi Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 (bewerkt) jij bent een dorp!(je naam) ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????wat bedoel je ???????????????????????????????????????????? Bewerkt: 24 juli 2009 door boostboy Reageren
Basssss Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 Blueberry Safehouse? Er staat een snackautomaat beneden bij de trap. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.