Bayside Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 (bewerkt) Die van Bas is fout, en die van Westsiderules snap ik niet. @Hieronder: Bewerkt: 24 juli 2009 door Bayside Reageren
westsiderules Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 jij bent een dorp!(je naam) ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????wat bedoel je ???????????????????????????????????????????? De naam Bayside is toch een dorp? Trouwens,ik snap de vraag niet... AAAH!!!! Nu wel!!!! Ik dacht dat bayside met het woord "ik" hijzelf bedoelde! Maar nu heb ik door dat het een raadsel is... Sorry,ik ben licht autistisch. Reageren
Basssss Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 Madd Dogg's Mansion dan? Daar staat volgens mij ook een snackautomaat binnen. Reageren
Bayside Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 (bewerkt) Ook fout. Tip: Er ligt een heel duidelijke pickup, vlak bij mij.. Omdat dit mijn 3e post is vandaag edit ik vanaf nu dit bericht. @Post onder me, fout. @Post onder me, nog een keer fout. Aub je vorige antwoord laten staan. Extra hints.. Dus: Ik lig in LS Ik ben handig om CJ vet te mesten Ik ben een safehouse Er ligt een wapen vlak bij mij Ik ben niet heel duur @Hieronder: Ik haat je niet? Iig, het antwoord van jou, westsiderules, is goed. Bewerkt: 24 juli 2009 door Bayside Reageren
westsiderules Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 (bewerkt) Willowfield safe house? Niet heel duur wil niet zeggen gratis toch? En waarom mag ik mijn antwoord niet bewerken? Omdat jij mij kent en mij haat en dat jij daarom vind dat ik het recht niet hebt om een vraag te stellen? Bewerkt: 24 juli 2009 door westsiderules Reageren
rdewit Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 The Johnson House gewoon? Die is toch helemaal niet handig om CJ vet te mesten want die ligt ook niet in de buurt van een restaurant ofzo. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 Paar metertjes naar het zuiden en er is daar een Cluckin bell. En een beetje naar het westen is The Pizza Stack, dus dat is wel handig voor vetmesten. Reageren
Doggi Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 (bewerkt) ik zou het echt niet weten meer tips Bewerkt: 25 juli 2009 door boostboy Reageren
Doggi Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 misschien dat in de wijk verona beach van daaruit kan je makkelijk de missies van og loc doen en die zijn in de burger shot Reageren
Doggi Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 (bewerkt) Ook fout.Tip: Er ligt een heel duidelijke pickup, vlak bij mij.. Omdat dit mijn 3e post is vandaag edit ik vanaf nu dit bericht. @Post onder me, fout. @Post onder me, nog een keer fout. Aub je vorige antwoord laten staan. Extra hints.. Dus: Ik lig in LS Ik ben handig om CJ vet te mesten Ik ben een safehouse Er ligt een wapen vlak bij mij Ik ben niet heel duur @Hieronder: Ik haat je niet? Iig, het antwoord van jou, westsiderules, is goed. is het nu geraden of niet??????? Bewerkt: 25 juli 2009 door boostboy Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 westsiderules heeft het antwoord gegeven. Reageren
Bayside Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 Idd.. Ik lig in LS - Duh Ik ben handig om CJ vet te mesten - Vlakbij Cluckin' Bell Ik ben een safehouse - Duh Er ligt een wapen vlak bij mij - Emmet's Ik ben niet heel duur - $10000 Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 Da safehouse in Willowfield. Reageren
westsiderules Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 (bewerkt) het antwoord van jou, westsiderules, is goed. Ik heb het juiste antwoord al gegeven. Mijn vraag: Je kent waarschijnlijk wel deze pedestrian: Wat wel ontbreekt is,hij heeft een snor en zwart haar. Hij heeft ook een mexicaans accent. Wat zegt deze pedestrian tegen jou als je stinkt? (laag sexappeal) Bewerkt: 25 juli 2009 door westsiderules Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.