Faex Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 (bewerkt) het antwoord van jou, westsiderules, is goed. Ik heb het juiste antwoord al gegeven. Mijn vraag: Je kent waarschijnlijk wel deze pedestrian: Wat wel ontbreekt is,hij heeft een snor en zwart haar. Hij heeft ook een mexicaans accent. Wat zegt deze pedestrian tegen jou als je stinkt? (laag sexappeal) uuh you stink Bewerkt: 26 juli 2009 door faex Reageren
westsiderules Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 (bewerkt) het antwoord van jou, westsiderules, is goed. Ik heb het juiste antwoord al gegeven. Mijn vraag: Je kent waarschijnlijk wel deze pedestrian: Wat wel ontbreekt is,hij heeft een snor en zwart haar. Hij heeft ook een mexicaans accent. Wat zegt deze pedestrian tegen jou als je stinkt? (laag sexappeal) Hint: Het woord "ass" komt voor in de zin die hij dan tegen jou zegt. Dit kan je nergens op het internet opzoeken . Je kan alleen het antwoord vinden als je deze persoon tegenkomt en weinig sexappeal hebt.Het zou kunnen dat hij niets zegt,maar meestal wel. Bewerkt: 26 juli 2009 door westsiderules Reageren
skater110 Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 I’m put your asshole to go on ready. Reageren
skater110 Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 (bewerkt) http://www.youtube.com/watch?v=fFVBrrTWuzM...PL&index=19 Hier kan je horen wat hij allemaal zegt. Bij 46 sec. zegt hij iets met ASS. Dus misschien kan iemand het antwoord hiermee ontdekken. Bewerkt: 2 augustus 2009 door skater110 Reageren
Doggi Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 http://www.youtube.com/watch?v=fFVBrrTWuzM...PL&index=19Hier kan je horen wat hij allemaal zegt. Bij 46 sec. zegt hij iets met ASS. Dus misschien kan iemand het antwoord hiermee ontdekken. het is de bedoeling dat je het zelf raad,niet het antwoord geeft Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 (bewerkt) Uit dat filmpje haal ik: "You smell like my ass, man" Bewerkt: 4 augustus 2009 door Nuke[NL] Reageren
Doggi Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 my ass smels better than you Reageren
westsiderules Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 (bewerkt) Sorry dubbelpost. Aub verwijderen Bewerkt: 5 augustus 2009 door westsiderules Reageren
westsiderules Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Uit dat filmpje haal ik: "You smell like my ass, man" DING DING DING DING DING DING DING!!!!!!!!!!!!!!!!!! GOED GEANTWOORD!!!!!!!!!!!!!!! Nuke[NL],Jij mag de volgende vraag stellen! (stel aub een vraag zo snel mogelijk. laat ons niet uren,of dagen wachten.) Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Omdat ik hier toch eens in de 3 jaar langs kom, mag de volgende. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Dat zal ik dank wel zijn. Volgens the Truth. Hoeveel satellieten velgen ieder persoon op ieder moment? Reageren
lala0001 Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 23 Zegt hij in "Are you going to San Fierro?" Reageren
westsiderules Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 komt er nog een vraag of is lala0001 op vakantie? Reageren
Doggi Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 komt er nog een vraag of is lala0001 op vakantie? ik heb hem al een pb gestuurd maar hij antwoord niet anders moet er iemand anders een vraag stellen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.