Phoenyxar Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Volgende vraag: Hoe noemen de 2 OG-Members die niet willen meekomen in de missie Cleaning The House? B Dup en Big Bear? (je bedoelt zeker de missie cleaning the hood...) Ah ja , lol, ze zijn hier bezig met een grote kuis snap je . Volgende voor jou... Reageren
Doggi Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 komt er nog een vraag?? Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 een simpele: welke stad zit er nog meer in san andreas Reageren
Bayside Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 (bewerkt) Liberty City neem ik aan, ondanks dat het jouw beurt niet is. PB me ff als ik het goede antwoord heb, ik kom hier niet echt vaak. EDIT: Volgens onbekende (stuurde een PBtje) heb ik het goed. Welke ped word vaak geassocieerd met The Epilson Program? Bewerkt: 25 augustus 2009 door Bayside Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 die hippie ik weet jammer niet de naam! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 De 'Seriemoordenaar'-ped, ook spreken rugzaktoeristen ook over Epsylon . Reageren
Bayside Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 De 'Seriemoordenaar'-ped,ook spreken rugzaktoeristen ook over Epsylon . Ik bedoelde die laatste, volgende voor jou. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Vraag: Welke Ped bestuurt de Taxi in de SA Intro? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Er zit geen ped in die taxi... Pulaski geeft commentaar dat het een mexicaan is maar als je goed kijkt zie je dat er eigenlijk niemand in zit. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Er zit geen ped in die taxi... Pulaski geeft commentaar dat het een mexicaan is maar als je goed kijkt zie je dat er eigenlijk niemand in zit. Dit klopt Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Ok dan, volgende vraag. Noem drie duidelijke redenen waarom Big Bear Grove Street heeft verlaten en aan de crack ging. "Omdat hij verslaafd werd aan drugs" is geen geldige reden, ik wil weten waarom dat gebeurde. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 -Omdat de OGS uiteenviel, viel de invloed op de omgeving wat weg waardoor de gangleden geen tijdsverdrijf hadden, waardoor ze aan de crack gingen. -Omdat B Dup hem sterk beïnvloedde en die nog steeds doet. -Omdat de drugsdealers van de Ballas hun teritoria binnenkwamen en zo de gangleden de mogelijk ggaven om crack te kopen, als de mogelijk er is, is het makkelijker om er mee te beginnen. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Die eerste is eigenlijk het goede antwoord, maar er zijn nog drie dingen die gebeurde voordat OGS uit een viel. Ik zal er eentje weggeven: - Sweet wilde niks meer aan de gang doen na dat zijn moeder was vermoord De andere twee redenen gaan over Brian en CJ. Wat gebeurde er met hun waardoor de gang kapot ging. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Die eerste is eigenlijk het goede antwoord, maar er zijn nog drie dingen die gebeurde voordat OGS uit een viel. Ik zal er eentje weggeven: - Sweet wilde niks meer aan de gang doen na dat zijn moeder was vermoord De andere twee redenen gaan over Brian en CJ. Wat gebeurde er met hun waardoor de gang kapot ging. Brain werd vermoord en cj vluchte naar liberty city Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.