Jesperkaj Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Op Francis International Airport Liberty City(in de bagagehal). Incheckbalie. Basssss heeft het goed, want in de baggagehal haal je je koffer juist of en bij de incheckbalie lever je je koffers in. Toch hoopte ik dat iemand erin zou trapppen en Los Santos zou antwoorden. Basssss is aan de beurt. Reageren
Basssss Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Als je naar OG Loc's huisinterior gaat in het hidden interior universum, welk huis is er dan als exterior gebruikt om het interior heen? (Dus niet OG Loc's orginele huis) Reageren
Doggi Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 het interiur van cj's huis Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Gantom Gym? Aangezien je overal langs hier binnengaat en de Enex naar deze hemel zich hier bevindt . Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Bedoel je zijn huis in Grove Street? Dat ligt vlak bij de weg aan Grove Street Reageren
Doggi Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 (bewerkt) Als je naar OG Loc's huisinterior gaat in het hidden interior universum, welk huis is er dan als exterior gebruikt om het interior heen? (Dus niet OG Loc's orginele huis) Bedoel je zijn huis in Grove Street? Dat ligt vlak bij de weg aan Grove Street Bewerkt: 28 augustus 2009 door boostboy Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Oké. Nou het is in ieder geval dit huis: Of het ook echt een huis is in de gamewereld weet ik niet. Het lijkt op een simpel model van zijn huis in Grove Street, maar het doet me ook een beetje denken aan een huis in de Countryside. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Oké.Nou het is in ieder geval dit huis: *Plaatjes] Of het ook echt een huis is in de gamewereld weet ik niet. Het lijkt op een simpel model van zijn huis in Grove Street, maar het doet me ook een beetje denken aan een huis in de Countryside. Dat kan aan mij liggen, maar dat is Big Smoke's Huis . Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 De binnenkant is OG Loc's interior wat je ziet in de missie House Party. Big Smoke's huis hebben we nog nooit van binnen gezien. Of het hetzelfde model is als de buitenkant van Smoke's huis, zou kunnen. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Oh ja het is hetzelfde huis als dat van Big Smoke. Eigenlijk ook hetzelfde als die van OG Loc in Grove Street met de uitzondering dat er bij OG Loc's huis nog een etage bovenop geplakt is. Reageren
Basssss Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Dat kan aan mij liggen, maar dat is Big Smoke's Huis . Goed, jij bent. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Oh, ik dacht niet dat ik een antwoord had gegeven , de vraag: Wie vermoord Officer Pendelbury? (ik weet geen doordachte vraag meer ) Reageren
Basssss Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Officer Hernandez, onder dwang van de andere twee politie-officiers. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 (bewerkt) Officer Hernandez Basssss met de 5 s'en Was eerder Bewerkt: 30 augustus 2009 door Rinaldootje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.