Randomcharacter Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Dat was toch de platenmaatschappij van Jimmy Silverman ofzo? Ik weet niet of de studio ook een naam had...Nog even over Tenpenny trouwens, je kan het nieuwsbericht horen. In het spel kan je dat bericht horen als je gelijk na End Of The Line naar WCTR luistert. o oke bedankt Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Dat was toch de platenmaatschappij van Jimmy Silverman ofzo? Ik weet niet of de studio ook een naam had... De studio heeft een naam, maar hij is wel van Jimmy Silverman. Ik wil graag de naam weten. Reageren
Nissan Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Silverman Industries . Reageren
DeathPenalty Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Als het goed is, heet het Blastin' Fools Records. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Als het goed is, heet het Blastin' Fools Records. Dat is goed. Jij bent! Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 (bewerkt) het duurt nu al drie dagen Schiet op!!!! Bewerkt: 2 september 2009 door Randomcharacter Reageren
Doggi Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Ik ben mn gedult aan het verliezen,WAAR BLIJFT DIE VRAAG? Reageren
GTAIVfreak Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Kan er iemandanders al een andere vraag stellen. Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Ja ik wel... Bij de missie pier 69 waar je ryder moet vermoorden en t-bones hoe vermoord je ryder? (er zijn 2 antwoorden mogelijk) Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Je vermoord Ryder door hem te achtervolgen met een Squalo waarbij je hem dus opblaast door een Drive-by uit te voeren. Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Je vermoord Ryder door hem te achtervolgen met een Squalo waarbij je hem dus opblaastdoor een Drive-by uit te voeren. Ja die is goed maar er is nog 1 manier om hem te doden Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 (bewerkt) Je vermoord Ryder door hem te achtervolgen met een Squalo waarbij je hem dus opblaastdoor een Drive-by uit te voeren. Ja die is goed maar er is nog 1 manier om hem te doden Door hem met een Rocket Lanucher wanneer hij in het water springt achterna schiten? Edit: Een Sniper dan? Bewerkt: 5 september 2009 door Hearv94 Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Je vermoord Ryder door hem te achtervolgen met een Squalo waarbij je hem dus opblaastdoor een Drive-by uit te voeren. Ja die is goed maar er is nog 1 manier om hem te doden Door hem met een Rocket Lanucher wanneer hij in het water springt achterna schiten? alleen met een ander wapen Reageren
Basssss Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Je vermoord Ryder door hem te achtervolgen met een Squalo waarbij je hem dus opblaastdoor een Drive-by uit te voeren. Ja die is goed maar er is nog 1 manier om hem te doden Door hem met een Rocket Lanucher wanneer hij in het water springt achterna schiten? alleen met een ander wapen Met een minigun. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.