Randomcharacter Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Je vermoord Ryder door hem te achtervolgen met een Squalo waarbij je hem dus opblaastdoor een Drive-by uit te voeren. Ja die is goed maar er is nog 1 manier om hem te doden Door hem met een Rocket Lanucher wanneer hij in het water springt achterna schiten? Edit: Een Sniper dan? Ja goed jou beurt Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Welk personage(dus met naam )wordt in A Home In The Hills vermoord? Reageren
DeathPenalty Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Welk personage(dus met naam )wordt in A Home In The Hills vermoord? Big Poppa. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Welk personage(dus met naam )wordt in A Home In The Hills vermoord? Big Poppa. Waarom worden mijn vragen altijd zo snel juist beantwoord? Volgende ... Reageren
DeathPenalty Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Hoe heet de ex-agent van C.R.A.S.H. die in ''The Introduction'' door Officer Hernandez wordt vermoord? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Officer Ralph Pendelbury, die vraag is al vaak gestelt . Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Wat dus wil zeggen dat ik ben? Vraag: Wat is de naam van het afgelegen 'spookdorp' in Tierra Robada? Reageren
Doggi Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 (bewerkt) Ghost Town EDIT:Aldea Malvada Bewerkt: 7 september 2009 door boostboy Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 (bewerkt) Las Brujas. Bewerkt: 7 september 2009 door Jesperkaj Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 (bewerkt) Geen van beide, Las Brujas wordt vaak als spookstad gezien, maar ik zoek het echte verlaten stadje . Daarbij ligt Las Brujas niet eens in Tierra Robada . Bewerkt: 7 september 2009 door Hearv94 Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 (bewerkt) Geen van beide, Las Brujas wordt vaak als spookstad gezien, maar ik zoek het echte verlaten stadje . Dan bedoel je vast 'Aldea Malvada'. Bewerkt: 7 september 2009 door Jesperkaj Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Geen van beide, Las Brujas wordt vaak als spookstad gezien, maar ik zoek het echte verlaten stadje . Dan bedoel je vast 'Aldea Malvada'. Ja dat bedoel ik , volgende voor jou, het scheelde 1 seconde met boostboy . Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Wat is de naam van de enige rotsformatie in San Andreas? Reageren
Doggi Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 (bewerkt) Mount Chiliad Bewerkt: 7 september 2009 door boostboy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.