Jesperkaj Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Mount Chiliad Fout, dat is een berg, geen rotsformatie. Reageren
Basssss Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Ik weet niet precies wat je bedoeld met rotsformatie, maar bedoel je misschien de Northstar Rock? Anders is het de Biggest Cock. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Northstar rock. In de woestijn heb je trouwens een heleboel rotsformaties, of wat zijn dat? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Ik weet niet precies wat je bedoeld met rotsformatie, maar bedoel je misschien de Northstar Rock? Anders is het de Biggest Cock. Northstar rock. In de woestijn heb je trouwens een heleboel rotsformaties, of wat zijn dat? Beide fout. Dit is een rotsformatie. Reageren
Doggi Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 bij dat verlaten vliegveld ik weet niet meer hoe het heet Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 The Cock Rock? Die reken ik goed. Jij bent. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Ik weet er niet zo direct eentje, de volgende mag het doen . Reageren
Basssss Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 The Cock Rock? Die reken ik goed. Jij bent. Dat bedoelde ik met The Biggest Cock. Reageren
Doggi Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 ik zal een vragen wat zegt BS in de laatste missie voor hij sterft? Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 (bewerkt) Northstar Rock? EDIt: Beetje te laat Bewerkt: 7 september 2009 door Rinaldootje Reageren
Basssss Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 (bewerkt) ik zal een vragen wat zegt BS in de laatste missie voor hij sterft? "When I'm gone, everybody gonna remember my name... Big Smoke!" Edit: Sorry, VWO-er. :$ Bewerkt: 7 september 2009 door Basssss Reageren
Doggi Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Ding,ding,ding,ding.Good answer Basssss Reageren
.Timothy Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Vriendelijk verzoek om je weer aan het maximum van 3 posts per persoon per dag te houden, er zijn nu al weer zat posts geplaatst die over het limiet gaan. Alvast bedankt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.