Randomcharacter Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Geplaatst: 9 september 2009 (bewerkt) maar stel je vraag dan! Bewerkt: 9 september 2009 door Randomcharacter Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Geplaatst: 9 september 2009 maar stel je vraag dan! Als je zo nodig een vraag wilt, kan je hem toch ook een PB sturen. Die ziet hij altijd wanneer hij online is. Reageren
Basssss Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Geplaatst: 9 september 2009 PB'en is veilig hoor, ik bijt niet. Waar zie je de rolstoel uit Palomino Creek nog meer? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Geplaatst: 9 september 2009 Tijdens de missie 'The Meat Business'? Johnny Sindacco zit namelijk ook in een rolstoel. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Geplaatst: 9 september 2009 Waar had Big Smoke al zijn drugscontacten. Ik bedoel hiermee steden, gebieden etc. Reageren
Kryziek Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Geplaatst: 9 september 2009 Waar had Big Smoke al zijn drugscontacten. Ik bedoel hiermee steden, gebieden etc. Overal behalve waar hij ze niet had! >>> Door VWO-er: Dergelijke antwoorden achterwege laten, svp. Dit is gewoonweg spam.<<< Reageren
Basssss Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Geplaatst: 9 september 2009 Waar had Big Smoke al zijn drugscontacten. Ik bedoel hiermee steden, gebieden etc. Overal behalve waar hij ze niet had! Doherty, Pier 69 (Beide SF), Los Florres (LS)? Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 LS SF in bij pier 69 en die fabriek die je moest opblazen Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 Waar had Big Smoke al zijn drugscontacten. Ik bedoel hiermee steden, gebieden etc. Overal behalve waar hij ze niet had! Doherty, Pier 69 (Beide SF), Los Florres (LS)? Klopt. De gebieden (of wijken) zijn in San Fierro en Los Santos. Volgende vraag voor jou. Reageren
Basssss Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 Ik weet even geen vraag, eerstvolgende mag vraag stellen. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 Wie ben ik. hint: 1 Hotdog car Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Bassssss da's Correct dude. Reageren
Basssss Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 (bewerkt) Wat is er bijzonder aan een Harvester? Edit: Ik bedoel dus een Combine Harvester. :$ Bewerkt: 13 september 2009 door Basssss Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.