GtaGekkerd Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Wat is er bijzonder aan een Harvester? Edit: Ik bedoel dus een Combine Harvester. :$ dat je er mensen mee dood kunt maken door er over heen te rijden? Reageren
Basssss Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Wat is er bijzonder aan een Harvester? Edit: Ik bedoel dus een Combine Harvester. :$ dat je er mensen mee dood kunt maken door er over heen te rijden? Bijna goed, je kunt met elke auto over mensen heen rijden en soms zijn ze dan ook nog dood. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Als je ze overrijd komen ze er uit in meerder stukjes ? Reageren
Basssss Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Als je ze overrijd komen ze er uit in meerder stukjes ? Dat reken ik goed, ik wou eigelijk horen dat als je iemand overrijd, dat ze vervolgens vermalen uit de afvalpijp komen. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Dat is toch ongeveer hetzelfde . Vraag: Geef de namen van alle bruggen waar een snelweg(4 banen) over loopt? Reageren
Donutdragon Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Gant Bridge Garver Bridge Kincaid Bridge Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Gant BridgeGarver Bridge Kincaid Bridge Dat klopt niet helemaal . Reageren
Basssss Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Er zijn zoveel 4-baans bruggen dat driekwart geen naam heeft, daarom heb ik ze even op een snapmap gezet. Klik! Reageren
Donutdragon Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 (bewerkt) Fallow Bridge Gant Bridge Garver Bridge The Mako Span Whetstone Bridge Deze namen heb ik kunnen vinden. Bewerkt: 13 september 2009 door Donutdragon Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 (bewerkt) Fallow BridgeGant Bridge Garver Bridge The Mako Span Whetstone Bridge Basssss: alleen degene met een naam, hetzelfde voor jou Dinutdragon, Fallow Bridge is geen snelweg . Onder me: Nee, dat zijn er te veel. Bewerkt: 13 september 2009 door Hearv94 Reageren
Donutdragon Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Gant Bridge Garver Bridge The Mako Span Whetstone Bridge Flint Bridge Martin Bridge Reageren
.Timothy Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Nogmaals: Vriendelijk verzoek om je weer aan het maximum van 3 posts per persoon per dag te houden, er zijn nu al weer zat posts geplaatst die over het limiet gaan. Alvast bedankt.Volgende keer wordt je inzending gewoon verwijderd...Gun anderen ook de kans Reageren
lala0001 Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Geplaatst: 14 september 2009 Gant Bridge Garver Bridge The Mako Span Kingcaid Bridge Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Geplaatst: 14 september 2009 Gant BridgeGarver Bridge The Mako Span Kingcaid Bridge Nee, ik heb het over de bruggen 'met naam' en die een 'snelweg, dus 4 banen' draagt . Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Geplaatst: 14 september 2009 Gant Bridge Garver Bridge The Mako Span Snapmap Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.