Donutdragon Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Op WikiGTA staat "CJ target". Bedoel je dat? Reageren
GTAJoel Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 (bewerkt) 'CJ Target'? EDIT:Ik zie nu pas dat het antwoord al gegeven is, ik zat op de vorige pagina.. Bewerkt: 27 oktober 2009 door GTAJoel Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Geplaatst: 10 november 2009 Wordt er nog een reactie gegeven ? Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Geplaatst: 11 november 2009 Zoals in iedere quiz door veel mensen al is gezegd. Duurt het te lang stuur dan een PM daar de desbetreffende persoon. Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 2 december 2009 Rapport Geplaatst: 2 december 2009 Ik heb toestemming van DonutDragon om de volgende vraag te posten. Waarom is CJ in 1987 naar Liberty City vertrokken ? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 december 2009 Rapport Geplaatst: 2 december 2009 Omdat hij wegliep van zijn verleden en de dood van Brian die op hem werd gestoken omdat hij het volgens Sweet kon verkomen . Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 2 december 2009 Rapport Geplaatst: 2 december 2009 Omdat hij wegliep van zijn verleden en de dood van Brian die op hem werd gestoken omdat hij het volgens Sweet kon verkomen . Juist, het is aan u Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 december 2009 Rapport Geplaatst: 2 december 2009 Mijn vraag: In welk gebied ligt 'Madd Dogs Crib' en dit wetende: wat klopt er dan niet aan de omgeving rond Madd Dogs Crib? Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 2 december 2009 Rapport Geplaatst: 2 december 2009 Madd Dogg's Crib is een huis in Mulholland, Los Santos. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 december 2009 Rapport Geplaatst: 2 december 2009 Madd Dogg's Crib is een huis in Mulholland, Los Santos. Er ontbreekt wel een hoop hoor, lees het laatste deel van mijn vraag maar . Reageren
Nouveau_Riche Geplaatst: 3 december 2009 Rapport Geplaatst: 3 december 2009 Madd dogg's crib is het huis van de rapper madd dogg in mullholland, los santos. en wat er niet klopt is dat de garages niet kunnen worden gebruikt??? Reageren
Basssss Geplaatst: 3 december 2009 Rapport Geplaatst: 3 december 2009 (bewerkt) Mijn vraag: In welk gebied ligt 'Madd Dogs Crib' en dit wetende: wat klopt er dan niet aan de omgeving rond Madd Dogs Crib? Mullholland. En wat er niet klopt: In het echt liggen er geen villa's op de berg om het Hollywood bord? Bewerkt: 3 december 2009 door Basssss Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 3 december 2009 Rapport Geplaatst: 3 december 2009 Mijn vraag: In welk gebied ligt 'Madd Dogs Crib' en dit wetende: wat klopt er dan niet aan de omgeving rond Madd Dogs Crib? Mullholland. En wat er niet klopt: In het echt liggen er geen villa's op de berg om het Hollywood bord? Dat is niet wat ik bedoel maar je kijkt wel in de goede richting . Reageren
Donutdragon Geplaatst: 3 december 2009 Rapport Geplaatst: 3 december 2009 Madd Dogs Crib ligt in Mulholland, en wat er niet klopt is dat er veel dure villa's staan maar er geen dure auto's rondrijden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.