Phoenyxar Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 Niewue vraag op aanvraag van KoE: Geef een gang/mafia-famile die in alle drie de delen van de trilogy voorkomt en een tamelijk grote rol speelt in SA. Waar is de tijd dat men nog moeilijke vragen mocht stellen... >>> Door _KoE_Mzungu: Je mag best moeilijke vragen stellen. Maar ik verwacht dan op z'n minst dat jijzelf al van te voren het correcte antwoord weet. <<< Reageren
Basssss Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Geplaatst: 24 maart 2010 De Forelli's. En trouwens over de voertuigvraag, dan mag jij mij wel eventjes die lijst PB'en met welke voertuigen jij in gedachte had. Want ik ben echt nooit op 25 uitgekomen. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Geplaatst: 24 maart 2010 De Forelli's. En trouwens over de voertuigvraag, dan mag jij mij wel eventjes die lijst PB'en met welke voertuigen jij in gedachte had. Want ik ben echt nooit op 25 uitgekomen. Jij mag de volgende vraag stellen en je zal binnen een minuutje of twee de lijst wel krijgen . Reageren
Basssss Geplaatst: 26 maart 2010 Rapport Geplaatst: 26 maart 2010 Welk gebouw in San Andreas heeft een prijs gewonnen en om welke prijs gaat het? Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 26 maart 2010 Rapport Geplaatst: 26 maart 2010 Het Big Pointy Building in San Fierro, prijs: Meest puntigste gebouw van San Andreas. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 26 maart 2010 Rapport Geplaatst: 26 maart 2010 Noem alle missies waar Ryder in voorkomt. Reageren
Basssss Geplaatst: 26 maart 2010 Rapport Geplaatst: 26 maart 2010 Sweet & Kendle Ryder Cleaning the Hood Drive-Thru Nines And AK's Drive-By Home Invasion Catalyst Robbing Uncle Sam Reuniting The Families House Party The Green Sabre Pier 69 Reageren
Basssss Geplaatst: 26 maart 2010 Rapport Geplaatst: 26 maart 2010 + Photo Opportunity, best stom dat ik die vergat. >>> Door VWO-er: Vriendelijk verzoek je aan het maximum van 3 berichten per dag te houden.<<< Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 26 maart 2010 Rapport Geplaatst: 26 maart 2010 (bewerkt) Klopt, jij bent weer. Kon even niet posten vanwege de 3 post-limit. Bewerkt: 26 maart 2010 door jimmiefitz Reageren
Basssss Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 Om welke reden zou Mike Toreno niet dood zijn na de missie "Toreno's Last Flight"? Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 Het is nooit bewezen dat hij in die Heli zat. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 (bewerkt) Noem alle personages die een A in hun naam hebben. Bewerkt: 27 maart 2010 door jimmiefitz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.