Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

carl johnson,brian johnson,melvin ''big smoke'' harris,lance ''ryder'' wilson,mark ''b dup'' wayne,barry ''big bear'' thorne,madd dogg,cesar vialpando,frank tenpenny,eddie pulaski,jimmy hernandez,ralph penedelbury,catalina,claude,ran fa li,dwaine,kent paul,maccer,salvatore leone,johnny sindacco,helena wankstein,michelle cannes,katie zhan,barbara schternvart,maria latore dit waren ze volgens mij

Geplaatst: (bewerkt)

En Hazer ben je vergeten. Dat is een lid van Cesar's gang, je hoort z'n naam o.a. in de laatste cutscene van Los Desperados. ;)

Bewerkt: door Basssss
Geplaatst:

En Hazer ben je vergeten. Dat is een lid van Cesar's gang, je hoort z'n naam o.a. in de laatste cutscene van Los Desperados. ;)

heeft die echt een rol in het spel? :?

Geplaatst:

Het is een personage en z'n naam word genoemd, of hij nu veel aandeel heeft of niet. En een geheime bron heeft me net gemeld dat er nóg eentje mist: Jimmy Silverman van Blastin' Fools Records. Ken je hem niet? Speel de missie Cut Throat Business nog maar eens dan. :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Wij hebben het over de personages van WikiGta. Stel gewoon een nieuwe vraag.

Bewerkt: door jimmiefitz
Geplaatst:

Ten eerste, wie? Ten tweede, het is een SA Quiz, geen WikiGTA quiz. :cab:

Zit wat in en ik heb het over marijnajax12. Hij had de personages die ik bedoelde goed en mensen van Cesar gang vallen niet onder de naam personages. Laat gewoon.

Geplaatst:

Zit wat in en ik heb het over marijnajax12. Hij had de personages die ik bedoelde goed en mensen van Cesar gang vallen niet onder de naam personages. Laat gewoon.

Als ze bij naam worden genoemd vallen ze er wel degelijk onder hoor.

Geplaatst:

Als ze bij naam worden genoemd vallen ze er wel degelijk onder hoor.

marijnajax12 mag morgen gewoon een nieuwe vraag stellen.

Geplaatst:

ok hier is ie: wie verwart cj met brian en in welke missie? niet zoon moeilijke maar ik wist er geen :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...