vice infernusX Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 het vliegtuig vliegt door de sfinx heen Reageren
Nissan Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 Ik duidde niet op die cutscene, maar ik reken hem wel goed . Volgende voor Vice. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 31 maart 2010 Rapport Geplaatst: 31 maart 2010 voor me zie ik vliegtuigen, achter me zie ik de snelweg en in de verte zie ik een haven Waar ben ik Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 31 maart 2010 Rapport Geplaatst: 31 maart 2010 Hier Toen ik vliegtuigen las dacht ik direct hieraan, weet niet waarom eigenlijk . Reageren
vice infernusX Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Fout Je mag om een hint vragen als je er niet uitkomt Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Hier dan? Of je vliegtuigen ziet is maar de vraag . Reageren
Basssss Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Als je op dit gebouw staat zie je voor je een Shamal, achter je de snelweg en in de verte Ocean Docks. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Beide fout ik zal een hint geven: - met vliegtuigen kan ik ook één vliegtuig bedoelen Ik wou net een 2e tip geven maar dan word het te gemakkelijk Reageren
Basssss Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 (bewerkt) Maar er zijn bijna honderd mogelijkheden. Zelfs deze. (Voor je ligt een Skimmer, achter je een snelweg en in de verte de haven van Bayside) Bewerkt: 2 april 2010 door Basssss Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Ik zelf heb ook zo een vraag gesteld. Het kan bijna overal zijn. Op het vliegtuig feit moet je niet zo nauw letten, Het kunnen ook de vliegtuigen zijn, die in de lucht vliegen. Oftewel zonder nog een goede degelijke hint kunnen we niet veel. Behalve gokken Reageren
vice infernusX Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 (bewerkt) Maar er zijn bijna honderd mogelijkheden. Zelfs deze. (Voor je ligt een Skimmer, achter je een snelweg en in de verte de haven van Bayside) WTF, Basss heeft het nog goed ook dat is precies wat ik bedoelde Volgende vraag voor Basssss Edit: als 2e hint wou ik zeggen dat het meer om een Jachthaven gaat maar dan zou iedereen het weten Bewerkt: 3 april 2010 door vice infernusX Reageren
Basssss Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 (bewerkt) Da's een toeval. Maar ik zit nu in Breda dus heb GTA SA even niet bij de hand, eerstvolgende mag nieuwe vraag stellen. Edit @ hieronder: Moet je wel met een vraag komen. Bewerkt: 3 april 2010 door Basssss Reageren
vice infernusX Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 (bewerkt) Dat ben ik dus... alweer bij gebrek aan inspiratie doe ik weer een waar ben ik vraag Deze moet niet zo moeilijk zijn: Waar ben ik. Ik sta in het oog van de vrouw Bewerkt: 3 april 2010 door vice infernusX Reageren
vice infernusX Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Ongeveer hier? Volgende vraag voor jou Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.