ihoihfuire Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Geplaatst: 4 mei 2010 (bewerkt) 1. Mount Chiliad 2. Tierra Robada Ridge 3. de berg met een hut die van ver af een moai is (das een beeld op paaseiland) dis het toch? TOCH? Bewerkt: 4 mei 2010 door ihoihfuire Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Geplaatst: 4 mei 2010 (bewerkt) Richmond ligt dus daar, daar ligt het Safehouse althans en ihoifuire, dat is de Arco del Oeste, de berg in mijn eerste post Basssss... tellen bomen dan ook mee :$ ? Bewerkt: 4 mei 2010 door Hearv94 Reageren
Basssss Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Geplaatst: 4 mei 2010 Richmond is fout. Komop, alles wat niet door mensen geplaatst is telt! Reageren
ihoihfuire Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 Richmond is fout. Komop, alles wat niet door mensen geplaatst is telt! 1.de bomen op whetstone of als cj op whetstone is dan cj 2.whetstone normaal 3. tierra robada ridge Reageren
whoeveriam0iam14222 Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Geplaatst: 6 mei 2010 mount chilliad noorderlijke "strand" van lv vinewood Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Geplaatst: 6 mei 2010 (bewerkt) Het rechtse bolletje van ze allemaal is de berg boven de Easter Tunnel en die is naar mijn weten toch wel best hoog hoor :$ Easter Tunnel Hill Bewerkt: 6 mei 2010 door Hearv94 Reageren
ihoihfuire Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 1. die berg met een lange grot erin vanaf boven gezien? 2.whetstone normaal 3. tierra robada ridge Reageren
Basssss Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 Basssss... tellen bomen dan ook mee :$ ? Die niet door mensen gepoot zijn wel, lijkt me logisch. Die in Whetstone ect zijn bijvoorbeeld overduidelijk niet door mensen gepoot. Maar als je de palmen in Los Santos bedoeld, die zijn wel door mensen gepoot. 1.de bomen op whetstone of als cj op whetstone is dan cj 2.whetstone normaal 3. tierra robada ridge Fout. mount chilliad noorderlijke "strand" van lv vinewood Fout. Het rechtse bolletje van ze allemaal is de berg boven de Easter Tunnel en die is naar mijn weten toch wel best hoog hoor :$ Easter Tunnel Hill Ik heb even nagecheckt, en het scheelt niet veel hoor. Maar nét niet. Fout dus. Die berg van jou zit net onder de 200 graden, de plek die ik zoek zit er net boven. 1. die berg met een lange grot erin vanaf boven gezien? 2.whetstone normaal 3. tierra robada ridge Fout. Reageren
ihoihfuire Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 (bewerkt) hoezo dikke fail van mij net -,- Bewerkt: 7 mei 2010 door ihoihfuire Reageren
Basssss Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 Als je terug leest zijn er genoeg tips. Reageren
ihoihfuire Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Geplaatst: 10 mei 2010 bassssss, is het echt geen slim idee voor of weer een tip of een andere vraag kom op ik snap het maar dit wordt overdreven of als jij vindt van niet zoek ik wel weer door hoor... Reageren
Basssss Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Geplaatst: 10 mei 2010 Ik snap niet veel van je zin, maar hier zijn alle tips op een rijtje. Klik 1. De Top van de Mount Chiliad 2. Geef het een naam... de Tierra Robada Ridge 3. Arco del Oeste @Hearv: Punt 1 & 2 klopt, punt 3 niet. Misschien is de Northstar Rock wel het 3de hoogste punt . Met de Northstar Rock zat je er niet ver vanaf. 3. Fern Ridge ? Komt in de buurt, maar nog steeds niet goed. Basssss... tellen bomen dan ook mee :$ ? Die niet door mensen gepoot zijn wel, lijkt me logisch. Die in Whetstone ect zijn bijvoorbeeld overduidelijk niet door mensen gepoot. Maar als je de palmen in Los Santos bedoeld, die zijn wel door mensen gepoot. Het rechtse bolletje van ze allemaal is de berg boven de Easter Tunnel en die is naar mijn weten toch wel best hoog hoor :$ Easter Tunnel Hill Ik heb even nagecheckt, en het scheelt niet veel hoor. Maar nét niet. Fout dus. Die berg van jou zit net onder de 200 graden, de plek die ik zoek zit er net boven. Reageren
ihoihfuire Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Geplaatst: 10 mei 2010 Ja ik vroeg daarom ik weet het !!!! is punt 3 nortstar rock(ofzo) daarnaast maar dan daar in de buurt zegmaar met al die duure huisen en dan het gedeelte waar het het hoogste is of is nortstarrock de grootste? Reageren
LSDesign Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Geplaatst: 18 mei 2010 Click here to view the SnapMap Reageren
Big Boss Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 Northstar Rock is lang niet het derde hoogste natuurlijk punt in SA ... Het derde hoogste punt bevindt zich eerder hier. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.