The360box Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Klik hiero to viewo jouwo snappo Reageren
Big-Bad-Boy Geplaatst: 10 juni 2010 Rapport Geplaatst: 10 juni 2010 Een maand geleden Dus ik plaats maar een nieuwe vraag! Is Brian doodgegaan of Vermoord? >>> Door VWO-er: Niemand heeft jou de beurt gegeven, noch heb je hiervoor toestemming gevraagd. Je bent bekend met deze regel, laat dit niet weer gebeuren.<<< Reageren
Basssss Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 (bewerkt) Nog allemaal fout, al kwam de laatste weer in de buurt. Bewerkt: 29 juni 2010 door Basssss Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 1. Mount chilliat Alleen die weet ik. Reageren
Big Boss Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 Goed zo, dat hadden we 2 pagina's terug ook al wel uitgevogeld. Anyway: Click here to view the SnapMap Volgens mijn bron is dat toch echt het 3de hoogste punt. Het ligt in geen geval in Red County. Basssss mag mij PM'en als hij die bron wil zien. Reageren
Claude_CJ_Vercetti Geplaatst: 11 juli 2010 Rapport Geplaatst: 11 juli 2010 Het is tot op heden nog onbekend wat de doodsoorzaak was van Brian Johnson. Het enige wat bekend wordt gemaakt is dat Sweet CJ de schuld hiervan geeft waarna CJ San Andreas verlaat en naar Liberty City verkast totdat hij te horen krijgt dat zijn moeder is overleden. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 11 juli 2010 Rapport Geplaatst: 11 juli 2010 (bewerkt) Het is tot op heden nog onbekend wat de doodsoorzaak was van Brian Johnson. Het enige wat bekend wordt gemaakt is dat Sweet CJ de schuld hiervan geeft waarna CJ San Andreas verlaat en naar Liberty City verkast totdat hij te horen krijgt dat zijn moeder is overleden. Je moet reageren op de laatste vraag, niet de eerste. Big Boss, die plaats heb ik ook al eens aangeduid . Bewerkt: 11 juli 2010 door Hearv94 Reageren
Big Boss Geplaatst: 12 juli 2010 Rapport Geplaatst: 12 juli 2010 Ik weet het, maar de derde hoogste plaats ligt echt niet bij de Northstar Rock. Reageren
Claude_CJ_Vercetti Geplaatst: 12 juli 2010 Rapport Geplaatst: 12 juli 2010 Ik denk dat ik het antwoord weet: Nog hoger dan Mount Chiliad bevinden zich de interieuren. De interieuren liggen allemaal boven de plekken die al opgenoemd zijn. Je zou ook Liberty City kunnen zeggen aangezien die ook op het meest hoogste punt in het spel zit. GreetZ, Claude "CJ" Vercetti Reageren
Basssss Geplaatst: 12 juli 2010 Rapport Geplaatst: 12 juli 2010 (bewerkt) Dingen die door mensen gebouwd zijn, tellen niet mee. Het gaat dus alleen om de landschappen en hun natuurlijke omgeving zelf. Maar tot nu toe is alles fout. En ik geef een hint, het derde hoogste punt is een boomtop die net een paar meter hoger is dan die heuvel vlakbij EBA. Bewerkt: 12 juli 2010 door Basssss Reageren
Claude_CJ_Vercetti Geplaatst: 12 juli 2010 Rapport Geplaatst: 12 juli 2010 (bewerkt) 1 = Mount Chilliad 2 = Tierra Robada Ridge? (Hoe heet dat eigenlijk?) 3 = Die boomtop... op Fern Ridge? Bewerkt: 12 juli 2010 door Claude_CJ_Vercetti Reageren
Kratod Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 1 = Mount Chilliad 2 = Tierra Robada Ridge? (Hoe heet dat eigenlijk?) 3 = Die boomtop... op Fern Ridge? Stel jij plz devolgende vraag. Want ik wil graag veder ! MVG. Kratod Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 1 = Mount Chilliad 2 = Tierra Robada Ridge? (Hoe heet dat eigenlijk?) 3 = Die boomtop... op Fern Ridge? Stel jij plz devolgende vraag. Want ik wil graag veder ! MVG. Kratod Het is ook wel lang geleden dat er een vraag is gesteld. Stelt iemand anders maar een nieuwe vraag. Reageren
ihoihfuire Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 Ik stel wel een vraag kwee niet of het mag maarja ik doe het wel. >>> Door VWO-er: Ditmaal sta ik het even toe, de volgende keer graag weer even toestemming vragen.<<< Zoals jullie weten is claude uit gta 3 ook te zien in gta. De meeste denken dat hij in 1 missie voorkomt maar ik weet 100% zeker dat hij in nog een andere voorkomt. Welke eigenlijk? Die moet niet moeilijk zijn . Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 Ik stel wel een vraag kwee niet of het mag maarja ik doe het wel. >>> Door VWO-er: Ditmaal sta ik het even toe, de volgende keer graag weer even toestemming vragen.<<< Zoals jullie weten is claude uit gta 3 ook te zien in gta. De meeste denken dat hij in 1 missie voorkomt maar ik weet 100% zeker dat hij in nog een andere voorkomt. Welke eigenlijk? Die moet niet moeilijk zijn . Wu Zi Mu en in Farewell, my Love. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.