ihoihfuire Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 Ik stel wel een vraag kwee niet of het mag maarja ik doe het wel. >>> Door VWO-er: Ditmaal sta ik het even toe, de volgende keer graag weer even toestemming vragen.<<< Zoals jullie weten is claude uit gta 3 ook te zien in gta. De meeste denken dat hij in 1 missie voorkomt maar ik weet 100% zeker dat hij in nog een andere voorkomt. Welke eigenlijk? Die moet niet moeilijk zijn . Wu Zi Mu en in Farewell, my Love. Jepperdepep. Hij hangt in die missie aleen op ze auto meer doet e niet maar alsnog. Maarja jij bent Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 (bewerkt) Ik stel wel een vraag kwee niet of het mag maarja ik doe het wel. >>> Door VWO-er: Ditmaal sta ik het even toe, de volgende keer graag weer even toestemming vragen.<<< Zoals jullie weten is claude uit gta 3 ook te zien in gta. De meeste denken dat hij in 1 missie voorkomt maar ik weet 100% zeker dat hij in nog een andere voorkomt. Welke eigenlijk? Die moet niet moeilijk zijn . Wu Zi Mu en in Farewell, my Love. Jepperdepep. Hij hangt in die missie aleen op ze auto meer doet e niet maar alsnog. Maarja jij bent Ik weet geen vraag. De volgende stelt er maar een. Bewerkt: 15 augustus 2010 door supergtagamer Reageren
vice infernusX Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 Welk voertuig kom je in maar 1 missie tegen? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2010 (bewerkt) Dit duurt lang. Nee hoor, drie dagen geleden voor jij je post zette. ontopic: De Leviathan Sky Crane? Bewerkt: 19 augustus 2010 door supergtagamer Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2010 Dit duurt lang. Als je het vind dat dit te lang duurt, stuur dan een PB naar de vragensteller. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2010 Dit duurt lang. Als je het vind dat dit te lang duurt, stuur dan een PB naar de vragensteller. ook een optie Reageren
vice infernusX Geplaatst: 24 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2010 Sorry dat het zo lang duurde. De volgend vraag is voor Big Boss Reageren
Big Boss Geplaatst: 24 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2010 Deze is denk ik niet zo heel moeilijk, maar ik zit d'r al een tijdje mee in m'n hoofd: Van wie is dit telefoon nummer, of waar leidt het naartoe? 1-866-32233327 Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 27 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2010 Van Darius Fontaine, maker van Inversion Therapy. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 27 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2010 Lijkt me niet zo moeilijk. Waar landt Carl in de missie Stowaway als hij zonder parachute uit het vliegtuig springt? Reageren
Basssss Geplaatst: 27 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2010 Op een auto bij de drive-in bioscoop hier. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 28 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 Dat is het antwoord dat ik zocht. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.