d0nM0NTANA Geplaatst: 27 september 2010 Rapport Geplaatst: 27 september 2010 volgens mij weet zowat niemand het niet Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 27 september 2010 Rapport Geplaatst: 27 september 2010 Cheats Gaan halen op de vindplaats Bij Michelle als je haar genoeg gedate hebt (+50%) Bij het Los Santos stadium na het voltooien van de 8 Track submissie Na de missie Monster en Af en toe in 1 van de politie bureau's ? Reageren
Basssss Geplaatst: 27 september 2010 Rapport Geplaatst: 27 september 2010 Zou kunnen, maar is niet echt dat wat ik zocht. Een tip: Je hebt er wel wat zakcentjes voor nodig. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 27 september 2010 Rapport Geplaatst: 27 september 2010 Cheats Gaan halen op de vindplaats Bij Michelle als je haar genoeg gedate hebt (+50%) Bij het Los Santos stadium na het voltooien van de 8 Track submissie Na de missie Monster Bij de import/export missies ($32000) (ik weet niet precies na welk voertuig hij komt) Reageren
Basssss Geplaatst: 27 september 2010 Rapport Geplaatst: 27 september 2010 Dát is 'm! Volgende voor Donald. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 27 september 2010 Rapport Geplaatst: 27 september 2010 Toen ik aan geld dacht dacht ik gelijk aan die missies.. Vanaf welke stad/dorp wordt K-DST uitgezonden? Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 28 september 2010 Rapport Geplaatst: 28 september 2010 Goed. En ik dacht net dat ik een wat moeilijkere vraag had verzonnen... Reageren
vice infernusX Geplaatst: 28 september 2010 Rapport Geplaatst: 28 september 2010 Dat was het ook. Ik was er ook nooit zelf opgekomen dat K-DST in Los Santos zat. Ik dacht dat die wel ergens in de woestijn zou zijn. Maar na evve GTA.wikia.com geraadpleegd te hebben wist ik het antwoord Omdat ik geen zin heb om de volgende vraag te stellen laat ik het over aan de eerstvolgende die dit leest. Reageren
.Timothy Geplaatst: 29 september 2010 Rapport Geplaatst: 29 september 2010 Dat was het ook. Ik was er ook nooit zelf opgekomen dat K-DST in Los Santos zat. Ik dacht dat die wel ergens in de woestijn zou zijn. Maar na evve GTA.wikia.com geraadpleegd te hebben wist ik het antwoord Omdat ik geen zin heb om de volgende vraag te stellen laat ik het over aan de eerstvolgende die dit leest. Geef alleen een antwoord als je ook van plan bent om een nieuwe vraag te stellen. Vriendelijk verzoek dus een vraag te stellen! Reageren
vice infernusX Geplaatst: 30 september 2010 Rapport Geplaatst: 30 september 2010 Noem de pickups die je kunt vinden in het gebouw van de missie Gray Imports. Wapens van tegenstanders niet meegerekend Reageren
Menno888888 Geplaatst: 30 september 2010 Rapport Geplaatst: 30 september 2010 Volgens mij is dat: 2x Body Armor 1x Health Pickup 1x AK-47 Reageren
vice infernusX Geplaatst: 2 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2010 Volgens mij is dat: 2x Body Armor 1x Health Pickup 1x AK-47 Ik weet het niet zeker. Ik wist dat er minstens een body armor lag en een AK-47 maar vaag heriner ik me ook de health pickups. Ik nam deze vraag toch niet zo serieus dus volgende voor jou Reageren
Menno888888 Geplaatst: 2 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2010 Wat is het savehouse dat het dichtst bij de 'Jamieson Gorge Bridge' ligt? Reageren
Nouveau_Riche Geplaatst: 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2010 Verdant Meadows Aircraft Graveyard ?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.