Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Cheats

Gaan halen op de vindplaats

Bij Michelle als je haar genoeg gedate hebt (+50%)

Bij het Los Santos stadium na het voltooien van de 8 Track submissie

Na de missie Monster

en Af en toe in 1 van de politie bureau's ?

Geplaatst:

Cheats

Gaan halen op de vindplaats

Bij Michelle als je haar genoeg gedate hebt (+50%)

Bij het Los Santos stadium na het voltooien van de 8 Track submissie

Na de missie Monster

Bij de import/export missies ($32000) (ik weet niet precies na welk voertuig hij komt)

Geplaatst:

Toen ik aan geld dacht dacht ik gelijk aan die missies.. :puh:

Vanaf welke stad/dorp wordt K-DST uitgezonden?

Geplaatst:

Dat was het ook. Ik was er ook nooit zelf opgekomen dat K-DST in Los Santos zat. Ik dacht dat die wel ergens in de woestijn zou zijn. Maar na evve GTA.wikia.com geraadpleegd te hebben wist ik het antwoord

Omdat ik geen zin heb om de volgende vraag te stellen laat ik het over aan de eerstvolgende die dit leest.

Geplaatst:

Dat was het ook. Ik was er ook nooit zelf opgekomen dat K-DST in Los Santos zat. Ik dacht dat die wel ergens in de woestijn zou zijn. Maar na evve GTA.wikia.com geraadpleegd te hebben wist ik het antwoord

Omdat ik geen zin heb om de volgende vraag te stellen laat ik het over aan de eerstvolgende die dit leest.

• Geef alleen een antwoord als je ook van plan bent om een nieuwe vraag te stellen.

Vriendelijk verzoek dus een vraag te stellen!

Geplaatst:

Noem de pickups die je kunt vinden in het gebouw van de missie Gray Imports. Wapens van tegenstanders niet meegerekend

Geplaatst:

Volgens mij is dat:

2x Body Armor

1x Health Pickup

1x AK-47

Ik weet het niet zeker. Ik wist dat er minstens een body armor lag en een AK-47 maar vaag heriner ik me ook de health pickups. Ik nam deze vraag toch niet zo serieus dus volgende voor jou :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...