Jesperkaj Geplaatst: 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2010 Bij welk tankstation zijn de ramen bulletproof? De tank station die je samen met Caterina beroofd. Ik zet geen snap ding, want anders word ik zogenaamd verdacht ! Ik reken dit goed! En waar kan je dan verdacht op worden? Reageren
Kratod Geplaatst: 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2010 Bij welk tankstation zijn de ramen bulletproof? De tank station die je samen met Caterina beroofd. Ik zet geen snap ding, want anders word ik zogenaamd verdacht ! Ik reken dit goed! En waar kan je dan verdacht op worden? Laats dacht men dat ik mijn andwoord van wikigta had. Ik doe de vrachtwagen missie en ben 3 ver, welke level ben ik nu? Reageren
Gast Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2010 Bij welk tankstation zijn de ramen bulletproof? De tank station die je samen met Caterina beroofd. Ik zet geen snap ding, want anders word ik zogenaamd verdacht ! Ik reken dit goed! En waar kan je dan verdacht op worden? Laats dacht men dat ik mijn andwoord van wikigta had. Ik doe de vrachtwagen missie en ben 3 ver, welke level ben ik nu? Als je de 3de Truckingmissie bedoeld:Die illigale lading Reageren
Kratod Geplaatst: 31 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2010 Klopt ja, wilde venen een flauwe bedenken. Reageren
Gast Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 Sorry voor de hele late reactie maar speel al een paar maanden geen SA meer... Wat is het verschil tussen de Seville Boulevard Families en de Grove Street Families? In welke missie zie je iemand zijn/haar behoefte doen? Reageren
.Timothy Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 Dat is officier Hernandez in The Green Sabre. Reageren
Gast Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 Hoefde alleen de missie te weten maar het klopt! Reageren
Faex Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Geplaatst: 5 december 2010 Komt er nog een nieuwe vraag? Reageren
Davedavy Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Geplaatst: 5 december 2010 (bewerkt) Een auto, gebasseerd op een range rover , 5 versnellingen , welke auto is het? >>> Door VWO-er: Excuus, alles is mij geheel ontgaan.. maar davedavy mag van mij overnemen.<<< @ hierboven , wou jij anders de vraag doen? : Sorry dan >>> Door VWO-er: Dat was de bedoeling (immers, ik had het goede antwoord gegeven), maar dat is er bij ingeschoten.. geen probleem <<< Bewerkt: 6 december 2010 door VWO-er Reageren
Mark B. Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Geplaatst: 6 december 2010 Huntley/Huntley Sport? Reageren
Davedavy Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Geplaatst: 6 december 2010 Huntley/Huntley Sport? Jep , jij bent Reageren
Faex Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Geplaatst: 6 december 2010 Een auto, gebasseerd op een range rover , 5 versnellingen , welke auto is het? >>> Door VWO-er: Excuus, alles is mij geheel ontgaan.. maar davedavy mag van mij overnemen.<<< @ hierboven , wou jij anders de vraag doen? : Sorry dan >>> Door VWO-er: Dat was de bedoeling (immers, ik had het goede antwoord gegeven), maar dat is er bij ingeschoten.. geen probleem <<< O nee hoor Reageren
Mark B. Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Geplaatst: 7 december 2010 Wat kan een inbreker met een vrouw doen in 35 minuten?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.