Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Philip "PM" Michaels?

Dit is eigenlijk een "te" moeilijke vraag. Niemand zal de radio zenders stuk voor stuk allemaal afluisteren om achter het antwoord te komen. Tenzij je met een hint komt die er echt toe doet zal iemand het misschien weten. Als je met hints komt als "Hij komt op de radio voor en word bij naam genoemd" kom je nog niet echt ver aangezien we dan nog niet weten wie deze persoon is want dan moeten we nog steeds alles afluisteren.

Bewerkt: door GloriousDa7

Als je mijn vorige post eens had bekeken, dan had je daar een enorm goede tip uit kunnen halen.

Oja, en je antwoord is fout.

Bewerkt: door Jesperkaj

Als je mijn vorige post eens had bekeken, dan had je daar een enorm goede tip uit kunnen halen.

Oja, en je antwoord is fout.

Dan is het misschien T-Bone.

Correctie het is Darius Fontaine

Bewerkt: door GloriousDa7
Geplaatst:

Het kenteken van de auto van Big Smoke bestaat zoals alle kentekens uit letters en enkele nummers. Deze letters en nummers kunnen een zin vorm. Welke mogelijkheden? Er zijn meerdere mogelijkheden dus ik wil er minstens 2 zien voor ik het goedkeur.

Geplaatst:

Ak

TMF

Tak

kam

Het kan wel maar het moet een zin zijn. Dus je ziet een paar letters en dat is dan bijvoorbeeld de afkorting ervan maar dan in een zin. Het heeft dus wel een betekenis.

Geplaatst:

A2TMFK

A tomotherfocking K.

a twot-iming fuck

Haha, bijna maar nog niet helemaal aangezien de eerste niet helemaal klopt naar wat ik wil zien. Die 2de ken ik zelf niet en is ook niet correct gespeld naar mijn weten dus zoek maar even verder.

A2TMFK

A tomotherfocking K.

a twot-iming fuck

Haha, bijna maar nog niet helemaal aangezien de eerste niet helemaal klopt naar wat ik wil zien. Die 2de ken ik zelf niet en is ook niet correct gespeld naar mijn weten dus zoek maar even verder.

de 2e staat hier in de link nu zoek ik alleen nog even een andere...

maar ga eerst eten

Klik

zie nu net een spelfout de tweede is A two-timing fucker

en de eerste wordt vervangen door A two Time Mother Fucker

hier is de link van de site waar het staat Klik

hoop dat het nu goed is

Bewerkt: door bassieboy35
Geplaatst:

A2TMFK

A tomotherfocking K.

a twot-iming fuck

de 2e staat hier in de link nu zoek ik alleen nog even een andere...

maar ga eerst eten

Klik

zie nu net een spelfout de tweede is A two-timing fucker

en de eerste wordt vervangen door A two Time Mother Fucker

hier is de link van de site waar het staat Klik

hoop dat het nu goed is

Er zijn andere mogelijkheden A two-timing fucker is niet goed, de eerste is echter wel goed. Ze lijken ook erg op elkaar en daarom is de tweede niet A two-timing fucker niet goed. (ik had van "fucker" "motherfucker" gemaakt.) Ga nog maar eens op zoek naar een nieuwe. Het is niet heel moeilijk dus.

Ik ga nog geen hint geven waar het over gaat.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...