Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Is het derde beeld, niet het beeld in het Atrium (het beeld dat aan zich zelf zit)?

Geplaatst:

Die in het Atrium waren al genoemd, op de vorige pagina onder de naam 'aftrekkend iemand'. :sigaar: Ik denk als jullie het antwoord weten, dat jullie dan roepen 'Oja!'. Aangezien het een standbeeld is waar je niet echt op let. :puh:

Geplaatst:

Die in het Atrium waren al genoemd, op de vorige pagina onder de naam 'aftrekkend iemand'. :sigaar: Ik denk als jullie het antwoord weten, dat jullie dan roepen 'Oja!'. Aangezien het een standbeeld is waar je niet echt op let. :puh:

Dus, ik zoek wel weer verder..

Zou je misschien als ik en anderen er niet uitkomen een richting kunnen geven?

Geplaatst:

k weet dat die allemaal al genoemd waren maar ik dacht dat je ze in een post wou :S

Geplaatst: (bewerkt)

Candy Suxxx en Avery Carrington zijn geen standbeelden, maar uithangborden. Dus ik zie niet echt in waarom die steeds genoemd worden. De vraag ging over standbeelden, niet uithangborden.

Bedoel je misschien het standbeeld van de schedel in Pirates In Men's Pants, of het grote Sphinx standbeeld aan The Strip?

Bewerkt: door ~Lance Vance
Geplaatst:

Die bedoelde ik eigenlijk niet nee, er is nog sowieso één in Las Venturas waarvan ik weet dat die niet genoemd is en die wil ik wel graag horen. :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...