Basssss Geplaatst: 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2011 Ergens op dit plein? Kan me vaag herinneren dat daar een hotdog kraampje stond. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2011 Ah kom op, dat is nog geen 2 uur en er is al een antwoord xD Ja ik hou van de Chili Dogs en het is trouwens City Hall (het stadhuis dus...) Anyway, vraag voor jou >:3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2011 Welke dorpjes hebben een sheriff? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2011 (bewerkt) Bijna alle dorpjes hebben een sherrif... Wil je ze op snapmap ?? EDIT:vraag het maar voor de zeker heid :$ Bewerkt: 20 december 2011 door xoex23 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2011 Snapmap mag best worden toegevoegd, voor hetzelfde geld vergeet ik er een. Maar bijna alle, is niet allemaal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kratod Geplaatst: 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2011 Ik heb geschreven waar ongeveer alle Serif rijden, dit is meestal buiten de stad tot aan de grens van een stad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sammie_GTA Geplaatst: 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2011 Ik heb geschreven waar ongeveer alle Serif rijden, dit is meestal buiten de stad tot aan de grens van een stad Hij wil geen gedeeltes, maar de dorpjes ! (Je spelling klopt ook niet helemaal!) Ontopic: Angel Pine, Blueberry en Badlands? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2011 Angel Pine, Blueberry en Fort Carson @Kratod: hij vroeg niet waar je sheriff's tegenkomt, maar in welk dorp er sheriffs zijn aangestelt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2011 Ik wil niet weten waar de sheriffs rijden met hun Rangers, ik wil weten waar de sheriff-gebouwen zijn. Jeweetwel, zo'n gebouw met "sheriff" ervoor. En die staat zover ik weet niet in Blueberry en Badlands is geen dorpje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sammie_GTA Geplaatst: 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2011 Angel Pine, ElQuebrados en Dillimore? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 21 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2011 Fort Carson Dillimore El Quebrados Angel Pine Dat zijn ze denk ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 21 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2011 Elk dorp in de regio's/counties Whetstone, Red County, Bone County en Tierra Robada. Een sheriff is de hoogste politieambtenaar van een county/regio, dus een dorp heeft niet z'n eigen sheriff. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 21 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2011 (bewerkt) Fort Carson Dillimore El Quebrados Angel Pine Dat zijn ze denk ik. Dillimore is niet goed, die heeft weer meer een politiebureau. De rest is wel goed, dus jij bent. Elk dorp in de regio's/counties Whetstone, Red County, Bone County en Tierra Robada. Een sheriff is de hoogste politieambtenaar van een county/regio, dus een dorp heeft niet z'n eigen sheriff. Een gebouw voor de sheriff dan, jij mierenneuker. Bewerkt: 21 december 2011 door Basssss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2012 Sorry, vergeten dat ik hier een vraag mocht stellen. Hoeveel safe houses zijn er, en hoeveel daarvan hebben een garage die je kan gebruiken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2012 Er zijn 29 safe houses, waarvan er 13 een garage hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.