Sammie_GTA Geplaatst: 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2012 Een klein beetje laat, maar hier is ie dan: Waarom heeft Big Smoke Grove Street verlaten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2012 Hij kon de verleiding van het geld en roem niet weerstaan. En om met de Ballas,de CRASH en Loca Syndicate samen te werken kon die het beter krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2012 (bewerkt) "Kreeg wat geld van m'n tante. Ik bedoel dit is een heel mooi huis en zo... maar de Grove is in mijn hart, schatje!" Maar waarschijnlijk is myron.b's antwoord wat dichter bij de waarheid... Bewerkt: 3 juli 2012 door SpacyColours Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sammie_GTA Geplaatst: 5 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2012 Sorry myron, maar onze wilde gans heeft het goed. Myron gaf de reden waarom hij uit de gang is gegaan. Spacy gaf de reden waar ik naar zocht: dat hij verhuisde! Volgende vraag voor SpacyColours Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2012 Oh, dank je (en ook Tommy-Vercetti bedankt voor het helpen herinneren). Hoeveel procent moet je score zijn om goud te halen in Flying Fish? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Maarten11 Geplaatst: 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2012 100% toch? Weggevertje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2012 Inderdaad. Jij bent! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Maarten11 Geplaatst: 26 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2012 Sorry, ik had niet in de gaten dat ik aan de beurt was XD Oke volgende vraag: Waarom wilt Julio G (Radio Los Santos) niet dat je zijn auto steelt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 26 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2012 Omdat hij zijn auto waardeert. En hem schoon/Clean probeert te houden.. En dat je een probleem krijgt als je zijn auto probeert te stelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Maarten11 Geplaatst: 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2012 Omdat hij zijn auto waardeert. En hem schoon/Clean probeert te houden.. En dat je een probleem krijgt als je zijn auto probeert te stelen. Sorry voor de late reactie. Tommy-Vercetti mag de volgende vraag stellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2012 (bewerkt) Omdat hij zijn auto waardeert. En hem schoon/Clean probeert te houden.. En dat je een probleem krijgt als je zijn auto probeert te stelen. Sorry voor de late reactie. Tommy-Vercetti mag de volgende vraag stellen. het waren meer dan 4 dagen dus ik stel de volgende vraag. wat was de auto van michelle cannes, en wat is haar huidige? oh ik keek datum post van tommy-vercetti. sorry! Bewerkt: 16 augustus 2012 door ballas4life Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2012 Eerst volgende mag een vraag stellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2012 Om welke reden moet CJ naar San Fierro? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2012 Om met Woozie dingen te regelen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2012 Omdat de rivaliserende gang(s) Los Santos hebben overgenomen, met name de Ballas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.