Jump to content

Flame^

Recommended Posts

Inderdaad, ik ken alle bruggen in San Andreas, van de Frederick Bridge tot de Gant Bridge toe, maar van een zekere 'ORAM' Bridge nog nooit. :N

Kijk, in GTA: SA zitten zoveel bruggen, ofdat het nu een brug is dat over het afwateringskanaal in Los Santos gaat, maar die hebben geen naam. Er zijn een heleboel bruggen. Van ORAM Bridge heb ik echt nog nooit gehoord, ik heb het zelfs nog even nagekeken, maar nee. :N

Een tip zou dus inderdaad welkom zijn. :)

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het gevonden! :*D

Als je niet weet waar de Oram Bridge ligt, zul je toch écht zelf in San Andreas rondkijken, want het staat niet op de kaart of ingame kaart aangegeven. En het ligt inderdaad in de Badlands, Flint County om precies te zijn.Ik ben als eerste maar gaan zoeken naar de grootste bruggen. Als eerste ben ik maar naar de brug gegaan die van The Panopticon naar Easter Bay Chemicals leidt, om te kijken ofdat daar toevallig een naambordje bijstond. Nee dus. Maar daarna ben ik helemaal naar het zuiden gegaan, en bingo! :D

Daar stond een bordje waar op stond: 'Oram Bridge'. Ik heb een kaartje gemaakt van de exacte locatie:

naamloos1zf.png

Dit het goede antwoord! :*D Weer wat bij geleerd over de plaatsen in San Andreas, ik dacht toch al dat ik alles wist, niet dus. :D

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

In 12 missie's?

- Tagging up Turf

- Drive-Thru

- Nine's and AK's

- Drive-By

- Doberman

- Los Sepulcros

- Reuniting the Families

- The Green Sabre (Alleen door Sweet gebruikt)

- Grove 4 Life

- Riot

- Los Desperados

- End of the Line

Op het nummer bord staat volgens mij "GROVE4L".

Link to comment
Delen op andere websites

- Tagging up Turf

- Drive-Thru

- Cleaning the Hood

- Drive-By

- Doberman

- Los Sepulcros

- Reuniting the Families

- The Green Sabre (Alleen door Sweet gebruikt)

- Grove 4 Life

- Riot

- Los Desperados

- End of the Line

Het zijn er idd 12. :) Alleen had HerrieM een foutje. Maar volgens mij vroeg je niet om de missienamen, maar gewoon de hoeveelheid. :Y

Numerbord: GROVE4L. ;)

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

12 als ik goed getelt heb... :bonk:

En het nummerbord is: GROVE4L

Edit: Ben te laat... En was nog wel als eerste aan het typen, maar toen moest ik alles nog opzoeken :(

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

In Nine's and AK's wordt de Greenwood van Sweet niet gebruikt, in Doberman ook niet, in

Grove 4 Life wordt 'ie eventueel gebruikt, in Los Desperados wordt 'ie ook eventueel gebruikt.

De missies waar je de Greenwood van Sweet eventueel gebruikt zijn misschien ook wel goed, maar die tel ik niet mee, omdat je in zo'n missie dan net zo goed ook een andere wagen kan gebruiken.

Bovendien mis ik nog een paar missies waar de Greenwood gebruikt wordt. ;)

Beschrijf alleen de missies waar de Greenwood van Sweet aan geen ontkomen aan gebruikt wordt.

Het nummerbord is wel goed. ;)

Edit:

@ Svenie & Dutchy3019: De missies hebben jullie nog niet allemaal goed, en het aantal ook nog niet...

Het nummerbord is wel goed. :)

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe poging:

* Tagging up Turf

* Cleaning the Hood

* Drive-thru

* Drive-by

* Los Supuicros

* Beat Down on B-Dup

* Riot

* End of the Line

Is het nu correct. :?

Edit: Dat zijn 8 missies. :sigaar:

Edit 2: Ik geef het op.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dat is helaas óók niet correct. Zoals ik al zei: Alléén de missies waar de Greenwood van Sweet aan geen ontkomen aan gebruikt wordt. ;) Check het nog maar eens even goed na!

PS: Het zijn er méér dan acht. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, de laatste kans... anders geef ik het op:P Welke vergeet ik nu steeds :?

Tagging up Turf

Cleaning the Hood

Drive-thru

Drive-by

Los Sepulcros

Reuniting the Families

Beat Down on B-Dup

Riot

End of the Line

The Green Sabre

Ik heb lang gezocht op wikigta, maargoed kon niets vinden... Dus gokte ik maar wat :N

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, je vergeet er nog steeds een paar. :puh: En in eentje is de Greenwood héél onopvallend, maar hij is er tóch!

Bovendien kan je in 'Cleaning The Hood' en 'Beat Down On B-Dup' wel de Greenwood gebruiken, maar is hij niet verplicht in die missies, dus tellen we die niet mee. ;)

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...