Nyltje Geplaatst: 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2012 (bewerkt) Hoeveel missies zijn er in totaal? (submissies bijgerekend) Extra: Bij bijvoorbeeld Quarry heb je meer missies, 3 (dit is niet echt), dan is het dus Quarry (1 missie) + 3 = 4 missies Levels bij bijvoorbeeld Paramedic of Vigilante tellen NIET mee omdat dat levels zijn en dus geen missies. Bewerkt: 31 oktober 2012 door nyltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2012 192 missie's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2012 ik heb er minder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2012 189? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2012 Ik weet niet hoe ver Whoop er van het antwoord af zit, maar is het een idee om een marge van X missies (bijvoorbeeld 3) aan te houden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2012 Wat bedoel je? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2012 Hij bedoelt dat het precieze aantal gokken erg lastig kan zijn, en je daarom eigenlijk een marge in moet bouwen. Dus als iemand -bijvoorbeeld- een verschil heeft van 3 missies, je het goedkeurt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2012 170 missies? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2012 Hij bedoelt dat het precieze aantal gokken erg lastig kan zijn, en je daarom eigenlijk een marge in moet bouwen. Dus als iemand -bijvoorbeeld- een verschil heeft van 3 missies, je het goedkeurt... Ok zal ik doen!170 missies is fout. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2012 189? Deze dus ook fout ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2012 189? Deze dus ook fout ? Ja, ik had gezegd dat het fout was maar ik denk dat VWO-er de reactie verwijderd heeft.>>> Door VWO-er: Nee, dat heb ik niet gedaan, en ook niet iemand anders.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bodemloos Geplaatst: 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2012 182? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2012 Ja! Het antwoord was 180, met een marge van 3 is dat dan goed! Jij bent Bodemloos! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bodemloos Geplaatst: 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2012 sorry voor de nogal late reactie :$ van welke band is Kent Paul de producer van in 1992? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2012 The Gurning Chimps. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.