Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Fijn.

In The Introduction (een intro filmpje van GTA SA) komt ook een scène voor die zich afspeelt in Liberty City, met CJ in de hoofdrol. Wat doet CJ in die scène?

Geplaatst:

CJ steelt een auto, belt Joey Leone, berooft een man en krijgt van Sweet te horen dat zijn moeder is overleden.

Geplaatst:

Niet alles komt voor in die specifieke scène, maar het goede antwoord zit er tussen.

U bent aan zet.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik dacht aangezien in alle scènes CJ de hoofdrol heeft, laat ik ze allemaal opnoemen. :)

Om bij The Introduction te blijven, wat is de rol van de Ballas, wat doen ze en waar hebben ze het over?

Geplaatst:

In het begin hebben de Ballas het over drugs en het feit dat ze een afspraak hebben met de politie om een van de OG's van Grove Street om het leven te brengen. Tegen het einde van het filmpje zie je ze in een auto op Grove Street, terwijl ze een huis onder vuur nemen. Het zal blijken dat de moeder van CJ daarbij overlijdt.

Geplaatst:

Laat ik dan ook nog een vraag stellen over "The Introduction"

Je ziet CJ een auto stelen. Geef op een snapmap de locatie aan waar dit gebeurt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...