Basssss Geplaatst: 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2013 In welke missie moet iemand overgeven? (CJ zelf niet meegeteld.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2013 Don Peyote Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2013 (bewerkt) Jup, jouw beurt. Bewerkt: 2 januari 2013 door Basssss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2013 Wow, heb ik serieus in nieuwjaarsnacht een bericht hier geplaatst? Niet best... Anyhow: wanneer in de storyline heb je last van een dejà vu? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2013 Nou ga ik gokken, is dit niet in de missie los sepulcros, waarin je de begrafenis verstoort van de ballas? Wie er nou precies begraven wordt is me ontgaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2013 In het begin toch? Want in de eerste cut-scene zegt CJ als hij door die politie uit de wagen gegooid wordt: Not agian (zoiets in het engels dan)(kan dus ook 'No not agian' of Damn not agian) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2013 Aan het eind van de eerste cutscene zegt Tenpenny "See you around, CJ! Like a donut!", aan het eind van het spel zegt CJ tegen Tenpenny's lijk "See you around... Officer.". Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2013 Dat zijn niet de antwoorden die ik zoek, al vind ik je vinding wel erg origineel Bassss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2013 In de missie Big Smoke, als hij de foto van zijn moeder ziet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2013 Nee, je moet het vooral bij jezelf zoeken (de karakters hebben er weinig mee van doen). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2013 Als je in Liberty City komt? Dan heb je een déjà vu omdat je er ook al was als je GTA3 had gespeeld? Of als je terug in Los Santos komt na A Home In The Hills? "See you around, CJ! Like a donut!" heb ik trouwens altijd al een geniale quote van het spel gevonden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2013 Zou je een iets nauwkeurigere tip willen geven? Want een déja vu bij mezelf (of bij CJ) kan nog steeds van alles zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bodemloos Geplaatst: 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2013 Wat sowieso de bedoeling van deze quiz is. Niet verplicht een Deja vU? als je een missie faalt en 'm weer opnieuw doet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2013 Je zit in de goede richting te zoeken Bodemloos, het gaat inderdaad om missies in dit geval. Daarmee is meteen een tip gegeven, denk ik Niet te moeilijk denken, jongens.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2013 Je zit in de goede richting te zoeken Bodemloos, het gaat inderdaad om missies in dit geval. Daarmee is meteen een tip gegeven, denk ik Niet te moeilijk denken, jongens.. Als hij met Madd Dogg achter OG Loc aangaat voor dat rijmboek, die CJ een hele tijd geleden zelf van Madd Dogg gejat heeft? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.